Hemma igen.. :)

Oj va skönt det är att vara hemma i egen lägenhet!!!
Kom hem imorse vid tjugo över åtta kanske... Det va så skönt och kliva in genom dörren till sin egen lägenhet!!
Men min älskade Ben va inte hemma, han är och jobbar, men det visste jag ju att han skulle göra...

Resan hem gick riktigt bra, tåget va lugnt och båtresan gick bra!
Cassandra somna så snabbt på båten och sov så gott...
Fast det gungade lite, men hon sov som en lite gris...
Bens pappa kom och hämta mig i hamnen och körde mej hem..
SÅ nu är man hemma!!!!


Det var riktigt roligt att vara hos pappa... Men det va ju skönt och komma hem oxå...
Cassandra blev lite sjuk hos pappa, Lukas smitta ner hela familjen nästa..
Cassandra blev förkyld, fick hosta och feber. Men nu verkar hon nästan vara helt frisk...
Lite snorig är hon fortfarande, men det försvinner säkert sen...
Hon ligger och sover som bäst... Så jag passar på att sitta och skirva lite blogg innan hon vaknar..

Igår när jag kom till sthlm så åkte jag och hälsa på Mona lite.. ^_^
Det var riktigt roligt och träffa henne och Charlie, hennes kille...
Dom körde mig till hamnen sen på kvällen...
Åkte till apoteket innan och köpte lite medicin åt Cassandra...
Lite näsdroppat, BARA 4 paket, och lite panodil åt henne...
Så man har ju ett lager hemma nu.. hehe...

Jag längtar såååååå tills Ben kommer hem..
Har saknat honom såå mycket nu dom senaste 2 dagarna..
Och det känns mycket bättre och komma hem nu när vi blivit sams efter vårt LILLA bråk vi hade under helgen..
Så nu väntar jag på att klockan ska bli 4 så han kommer hem så jag får pussa honom!!!
LÄNGTAR!!!!!!!!!

Annars har det inte hänt så farligt mycket mer...
Ville bara skriva att det är sååå skönt att ÄNTLIGEN vara hemma igen!!!

ÄLSKAR MIN BEN!!

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback