Huvudvärk...

Nu sitter jag här och väntar på att min älskade ska komma hem från jobbet. Han borde ha slutat nu så han kliver väl in genom dörren vilken minut som helst hoppas jag...
Han har jobbat sen 2 idag..
Saknar honom juuu..





Cassandra somnade just..
Hon va lite grinig men somnade till slut iaf. Skönt det...
Hoppas det är hennes tänder som spökar, för hon har varit UUUBERGRINIG vissa nätter.. Så om det är tänderna som spökar så kan dom väl ta och ploppa upp snart så hon slipper ha ont.. Min lilla busunge..
Hon börjar ju bli såå stor.. Hon blir ju 6 månader nu i slutet av april. 6 månader!! Tiden går så jäävla snabbt alltså.. Tyckte det va för en månad sen som vi fick åka hem med lilla knytet från BB. Men icke sa nicke, det är 6 månader sen ju... Men det e roligt att se hur hon utvecklas mer och mer hela tiden... Hon tar tag i sina fötter och skrattar och har sej.. Min lilla loppa börjar bli stor ju!! Tänk, om 6 månader till så fyller hon ju 1 år!!
Nej nej, tiden går nog allt för snabbt har jag konstaterat..


I helgen gjorde vi väl inte så farligt mycket.. Tog det mest lugnt eftersom jag inte mått så bra.. Har varit lite snuvig och fått världens hosta nu. Så vår fina familj travade ner till apoteket och köpte lite hostmedicin åt mej.. Smakar pyton men det hjälper väl då antar jag. Har fått för mej att allt som smakar blääää hjälper.. ^_^

Nu kom min älskade hem, men han gick lika snabbt igen. Han skulle ner och ge lite snus åt en arbetskompis. Sen när han kommer upp så skulle han massera mej, eftersom jag har sån fruktansvärd huvudvärk.. Ska se om det släpper lite med en liten massage, det brukar göra de iaf...

Jooo, i fredags var jag till läkaren, för att jag har haft svimningsattacker och yrsel. men dom hittade ingen annat än att det beror på mina nackmuskler som är så stela. Men fortsätter yrsel ännu i 2 veckor så ska jag tillbaka och då skickar dom mej till neurologen så dom får se om det är nåt annat fel på mej..
Men det som dom hittade var att min vänstar trumhinna är ju sönder... ^_^
Det var abra massa ärrvävnad och ett litet litet hål. Så jag ska till öronläkaren och se om dom kan fixa det på nått sätt... Hoppas de, men det får inte göra ont.. aj aj.. Vill inte ha ont...


Nu kom min älskade in igen... Så jag ska ta och sluta skriva här och börja få lite massage istället.. hehe...

Gonatt!!

Hejkon pejkon!


191645-64

Pappas och deras lilla hub, Bobbo!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

hej honey jag här älskar dig ni e mitt allt me cassandra.utan er sku mitt liv va bara int bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback