I Norge..

Japp, då var jag i Norge hos pappa & Katarina..
Skønt att æntligen vara hær..
Det kanske mærks att jag ær i Norge, BOTSTÆVERNA! hehe

Resan hit gick jættebra, Cassandra somna bra på båten och tågresan gick bra oxå..
lite på 4 timmar tog det att åka tåg till Charlottenberg.
Sen kom pappa och hæmta oss och kørde raka vægen hem till dom.
Cassandra har varit riktigt lugn och snæll hela tiden hær. Vi har iofs inte varit så många dagar hær, men iaf.
Skønt att det ær som hemma ungefær..


Inatt sov jag inte særksilt bra..
Før mycket att tænka på kan man vl sæga..
Orolig, paraniod, lessen, jaa Gud vet allt..
Men man får se hur de løser sig nu..
Kanske till det bættre eller så blir det pannkaka av allt...
Men det återstår och se..
Jag orkar iaf inte engagera mig så mycket åt saken just nu. Man ser vart de leder...


Idag var vi till Maxi och handlade.. Det var riktigt kul faktiskt.
Cassandra fick sitta i bærselen och Lukas satt i vagnen, men sen blev Cassandra så trøtt så hon fick lægga sig i vagnen och vila en liten liten stund, før sen skulle vi in i bilen igen..
Och hon hann precis somna innan vi var hemma.
Men nu ligger hon i pappas & Katarinas sæng och sover gott..


Nu sitter Tommi och spelar Zelda på Nintendo Wii. Borde gå och se hur det går, medan ungen sover menar jaa..
Han har kommit ganska långt, det ær ju hans favvospel juuu!! ^_^
Alla andra sitter i vardagsrummet och lilla jag sitter hær i køket och skriver av mej lite...
Det kan ju verkligen behøvas!

Vet inte riktigt vad jag skriva egentligen.. Det finns så mycket jag både vill skriva, sæga, skrika osv. Men jag får ta de som det kommer. Det ær bæst så egentligen..
Men jag hoppas att han har tillræckligt mycket vett i huvet. det ær væl typ det enda jag kan skriva nuu..
Vill inte ha det så hær, men om det ær det som behøvs så får det væl vara så hær.
Inget mer jag kan gøra åt saken..
Usch det kænns så hemskt att behøva sitta hær och inte veta ett dugg av vad som hænder i Finland. Det ær riktigt riktigt jobbigt.. Men jag får førsøka stå ut helt enkelt.. Måste bara gøra de...
Vill att allt ska vara som det var innan, men klockan går inte att vrida tillbaka..
Gjort ær gjort, och sagt ær sagt...
Vill bara skicka ivæg ett sms, men det tænker jag inte gøra, det ær inte jag som ska gøra det den hær gången. Jag har alltid fått skriva och sæga førlåt, men det tænker jag inte gøra nu. Jag har inte gjort nåt fel, jag har bara sagt min åsikt och hur jag tycker, tænker och kænner. Och om det ska tas som om jag kommenderar, jaa då kan han væl få vara ensam så slipper han høra massa "tjat" och nån som kommenderar.. Det ær vad jag tycker iaf..
Sen kanske vi har olika åsikter om saker och ting, men det har væl alla?? Alla kan inte komma øverens heeela tiden juu, det skulle ju bara blir knas av det hela då..

Ja ja, nu vet jag inte vad jag ska ta och skriva mer.
Ska gå ut och røka och tænka lite till,
sen ska jag dricka en kopp kaffe..


Hejkon Pejkon!



"Jag ælskar dej, men just nu behøver jag inte tycka om dej alls!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback