Ikväll bär det av..

Ikväll bär det av till pappa... Är lite nervös faktiskt, över hur resan kommer gå.
Är ju ensam med Cassandra. Ben kommer inte med eftersom han ska jobba.
Men jag åkte ju utan honom till julen oxå, så de ska säkert gå bra.
Som tur är så åker jag med Nattis nu på båten och sen möter jag Kattis på T-centralen imorgon bitti. Sen ska vi sitta fyra timmar på tåget. Som tur är så är det ett direkttåg, har kanske redan skrivit det en gång, men skriver det igen för säkerhets skull..
Men resan går säkert snabbt, så man hinner kanske inte tänka så mycket.
Bara Cassandra är lugn så är allt bra, för jag kan ju bli så lätt nervös o så, och då märker ju Cassandra det, och blir ännu mer omöjlig.. Men men, de ska säkert gå bra, Hoppas jag verkligen!!

Har redan packat ner allt, utom laddaren till telefonen, men den ska jag lägga ner så fort jag bara har skrivit klart här. Sen tror jag att jag har allt med mej. Det som jag har glömt får va hemma annars..
Mat och det har jag packat ner nu, så det räcker tills vi är hos pappa.
Pappa sa att vi skulle åka o handla direkt sen när han hämtat oss. Så dår kan jag köpa det so jag behöver till Cassandra, eller rättare sagt, pappa kommer få betala.. hihi.. ^_^


Har precis ätit mat oxå. Stekte kött och hade potatissallad & vanlig grönsallad till.. MUMS!!
Det va riktigt smaskigt faktiskt, så nu är jag mätt och belåten!




Usch vad jag kommer sakna Ben när jag åker bort!! :((
Det är ju såååå längesen som vi var ifrån varann.. Kommer sakna ihjäl mig ju..
Och han kommer sakna oss oxå, han kommer ju få va ensam hemma en hel vecka, stackarn..
Men de kommer säkert gå bra, veckan kommer troligtvis gå snabbt o sen är jag hemma igen..
Jag älskar dej, baby!!!!


Nu tror jag att jag ska ta o sluta skriva här och börja göra lite nytta här hemma innan jag ska åka.
Annars blir det bara pannkaka av det hela sen..



Hejkon Pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback