Solsken!! :o)

Härligt med solsken ute!!! Det är klarblå himmel och varmt ute! Kan det bli mer härligt än det?!
Sitter här hemme nu med Cassandra, Ben gick precis till jobbet. han jobbar lääänge idag, från 11-21:30.
Så det är bara jag och lilla Cassandra hemma..
Vad vi ska hitta på idag är ännu ett mysterie. Har INGEN aning om vad man ska göra.
Jo, förutom att gå till Bens mamma och pappa och släppa in katterna och ge dom lite mat. Hans föräldrar är ju i Turkiet som bäst, så vi är lite kattvakt. Men när det är så här fint väder så gör det absolut inget att gå ut och gå med Cassandra.. Sen vette tusan vad man ska hitta på.. Blir väl att vara ute en hel del idag... Kanske går till "sundet" och sätter mej med Cassandra i det fina vårvädret! :o)



I söndags åkte vi till Attu, till Bens bror och hans fru. Vi sov där och åkte hem på måndag kväll..
Hela kvällen var ju lyckad, ja tills Ben blev så full att han spydde.. Men men, det är ju inget ovanligt, haha.. ^_^
Han gick och la sig redan vid 8 kanske. Tröttisen..
Lite arg var jag kanske, men det gick över sen. Det är ju ganska vanligt det där att han blir lite full där ute, men det gör inget, vi hade trevligt iaf...
Vi ska dit imorgon troligtvis och stanna där tills på tisdag..
Fira lite valborg.. Det ska bli riktigt roligt. Grilla lite och kanske dricka lite.. Cassandra tycker det är så skönt vara där ute. Det är ju så lugnt och fridfullt.. Så det ser jag fram emot... Fast den här gången så är det jag som ska dricka lite och Ben får ta hand om lilla Cassandra, hihi.. :o)



Igår var vi till bvc med Cassandra. Hon har ju redan hunnit bli 6 månader. Eller rättare sagt IGÅR blev hon 6 månader. Lilltösen har blivit stoooor redan..
Hon vägde 8750g och var 69.5 cm lång!
Hon hade bara gått upp 50g på en månad men vuxit nästan 2 cm! :o)
Kanske hon börjar plana ut nu.. ^_^
Annars så sa dom att hon var en riktigt glad och lugn flicka..
Och det är hon ju verkligen.. Väldigt sällan hon är missnöjd..
Nu som bäst sitter hon i babysittern och ser på tv och pratar för sig själv..
Det låter ju kul, "babababab, dododbabdaoo" :o)
Lite kuligt kanske...


Jag och Ben har snart varit tillsammans i 1 år 8 månader..
Den 6 maj för att vara exakt. Tiden går riktigt riktigt snabbt måste jag säga.. Snart har vi ju varit tillsammans i 2 år..
Om 6 månader har gått så häär snabbt så går nog resten av året lika snabbt..


Jag ska börja småjobba lite nu i veckan oxå, på hotellet, där Ben oxå jobbar.
Ska jobba på onsdag mellan 10-17 och sen på lördag mellan 11-17.
Det ska bli riktigt roligt faktiskt, lite nervös är jag ju, men det släpper sen..
Kul och komma ut och träffa lite folk. Göra lite annat än att bara sitta hemma med Cassandra och göra inget.
Så kommer det ju lite extra pengar oxå, det är alltid bra det..
Det är faktiskt nåt som jag verkligen ser fram emot nu, att jobba alltså.
Få komma ut och göra nåt för mig "själv"..
Så får Ben vara hemma med Cassandra och ha lite tid ensam med henne..
På onsdagen så jobbar jag och Ben 3 timmar tillsammans.
Camilla ska vara barnvakt det timmarna som både jag och Ben är och jobbar.
Sen på lördagen så är ju Ben ledig så då kommer han vara hemma juu...
Sen får man ju se hur ofta man jobbar, skulle vara kul om det skulle vara 1 eller 2 ggr i veckan.
Men det får man se sen... ^_^


Den här veckan har jag varit och masseras 2 ggr.. GUUUUD va sköönt...
Huvudvärken är som bortblåst och jag känner mig mycket mycket mer avslappnad..
Så tydligen hjälper det ju..
Man känner som kokt pasta efter man varit på massagen...
Men häääärligt!!!


Nu känner jag att jag har en hääärligt bajsblöja att byta... >_<




Hejkon Pejkon!

Kommentarer
Postat av: Missankre

visst är det, skönt med sol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback