Vårväder!

Det va ett tag sen man skrev kanske.. Det har ju varit så mycket "annat" att göra.
 Nattis kom hit i måndags, jag va snäll o betalade hennes resa över hit.
Hon åker hem till Sverige på tisdagkväll när jag och Cassandra ska åka till pappa.
Jag & Cassandra ska ju åka till min kära far över påsken.
Det ska bli väldigt kul, men lite nervös är jag ju när jag ska åka tåg ensam med Cassandra..
Men det kommer säkert gå bra. Som tur så är det inga byten, direkttåg!
Guuud va sköönt!!

Igår åkte vi till Ekenäs, hälsa på Ulli lite.
Amanda, hennes dotter fyllde 2 år den 19 mars, så vi på kalas. ^_^
Åt massor med tårta, paj o kex.. MUMS!
Jobbigt att sitta i en bil i 1½ timme, men man överlever!

Vad mer har man gjort under veckan då??
På onsdagen var vi till Åbo, det var Galna Dagar på Stockmann.
Men det var så mycket folk så vi skippade Stockmann och strövade omkring i alla andra affärer.
Nattis köpte uuubersöta kläder till Cassandra. En rosa body med svart streck som har en tjej dödskalle på!
Jättesöt, plus ett par svarta byxor till det.. Hon är såå söt i dom kläderna.
Sen köpte jag en vit tröja till henne som hon kan ha nu när det börjar bli lite varmare ute!
Köpte vi nåt mer i Åbo?
Jo, jag köpte en jättefin tunika. Så nu äger jag en sån iaf!
Sen kommer jag inte ihåg vad jag mer köpte...

Annars har vi väl inte gjort så mycket, varit ute o gått i det fina vårvädret, ätit glass o bara gått omkring!
Det är ju såå fint väder att man måste ju passa på att vara ute..

Jag var till frissan på måndagen, klippte håret, färga det o gjorde lite slingor!
Skitsnyggt blev det..
Ska försöka lägga in lite bilder, när jag kommer ihåg de! hehe.

Nu ska ja ta o dricka lite kaffe o njuta av de fina vädret.
För jag kommer inte på nåt mer o skriva..

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback