bla, bla, bla...

Då e de torsdag, och ärtsoppsdag på jobbet.. BLÄÄÄÄ, säger jag bara... De e bara fööör äckligt..
Men jag överlevde dagen till all tur iaf..
Stressigt var det kan jag berätta för er. Vi var bara 2 stycken i salen..
Det var ju desto mindre kul..
Men dagen gick snabbt som tur var..
Hem snabbt till halv tre. Ben skulle ju börja jobba kl 3.
Så jag kom snabbt hem och prata lite med honom och sen traskade han iväg till jobbet..
De e ju lite tråkigt när jag har morgontur och Ben har kvällstur, för vi träffas typ i dörrn.
Men man får anpassa sej bara..
Sånt e livet...


Cassandra har haft det bra hos dagmamman iaf. Hon verkar trivas bra där. Inga lessna miner eller nåt..
Det känns bra innerst inne o veta att Cassandra trivs bra..
Oroade mej så mycket för att Cassandra inte skulle trivas alls, men det har gått bra..


På lördag e både jag och Ben lediga.
Då ska vi KANSKE till åbo slott.. sen ska vi handla lite kläder åt Cassandra..
Hon har ju vuxit så mycket..


Nu orkar ja inte skriva mer...

Hejsan SVejsan!

Kommentarer
Postat av: Missankre

hejsan
jag är hemma nu, hur har de gått att börja jobba?
kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback