Cassandras första dag hos dagmamman!

Idag var Cassandras allra första dag hos dagmamman. Hon var ju inte så länge där men ändå..
Ben & jag satte cassandra i vagnen och knata iväg till dagmamman vid halv tio ungefär.
Vi var där en timme tillsammans med Cassandra och sedan gick jag och Ben ut. Vi gick till Bens mamma och pappa och drack lite kaffe.. Efter ungefär 2 timmar gick vi tillbaka till dagmamman för att hämta Cassandra och för att se hur det hade gått....
Allt hade gått riktigt riktigt bra.. Hon hade inte gråtit något..
Men gissa om hon blev glad när vi kom tillbaka, alltså Cassandra.. ^_^
Sen gick vi alla tre hem och hämta min plånbok och sedan traskade familjen vidare till affärn..

Ben gick och jobba kl 15. Så sen dess har jag och Cassandra varit ensamma hemma. Men det e ganska skönt att va på tumis med henne ibland oxå.. Fast jag saknar ju Ben något fruktansvärt.. De e ju alltid roligare när han är hemma..


Idag hände nåt som jag aldrig trodde skulle hända!!
Jag van 350euro!!
När jag spela bingo på www.paf.fi..
Gissa om jag blev chockad!!!
Jag har aldrig vunnit såå mycket pengar förut..
Snabbt satte jag in dom på mitt konto igen...
Dom där pengarna kunde inte ha kommit mer passligt..
För den här månaden kan de blir lite knapert för oss.. Jag får ju inge f-penning längre och jag får ingen vettig lön.
Jag kanske får lön för 5 dagar kanske..
Så det e bara Bens lön vi har.
Men nu vann lilla jag pengar så dom kom riktigt passligt kan jag berätta för er..
191645-83


Solen har skinit heeeela dagen idag oxå!
Inte för att klaga, men de har varit lite varmt ute faktiskt..
Men man ska inte klaga nu när solen äntligen skiner!!


191645-84


Nu ska ja ta och se på tv..

Hejsan Svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback