Dagarna går för snabbt...

Nu sitter jag här hemma och känner mej lite smått stressad.. Jag ska hinna duscha o greja innan jag ska gå och jobba.. Börjar halv 12..
Men jag tänkte att jag måste ju hinna skriva lite i min lilla blogg först...

Veckorna bara springer iväg...
För 1½ vecka sen så var jag, Ben, Cassandra och Bens mamma och pappa ute med deras båt..
Guuud va härligt det var.. SOlen sken och det var alldeles vindstilla..
Man passade ju på att få lite solbränna.. ^_^
Cassandra var uubersöt i flytvästen.. :o)
Hon tyckte inte det var så obekvämt att ha den på sej, för hon sa aldrig nåt...
Vi åkte lääänge..
Till sist kom vi fram till Sattmark, där vi steg iland och drack lite kaffe.
Cassandra fick plaska lite i vattnet..
Det tyckte hon var jättekul, för hon ville inte alls gå upp sen. Hon blev nog lite arg på oss när vi plockade upp henne, men det skulle ju ha blivit så kallt för henne om hon skulle ha badat där ännu längre..
Sen satte man sej i båten igen och begav sej hemåt.
Cassandra somnade som en stock i båten sen..
Sötnosen vår...


Sen i lördags var vi och shoppade lite åt Cassandra.
Hon har ju växt så snabbt, att hon hade ju nästa inga kläder som passade...
80e la vi ut på kläder åt henne!
Men nu har hon en heeel drös med kläder att skita ner.. ^_^
Det enda jag köpte till mig själv var 2 böcker..
Ena boken läste jag ut på typ 1 dygn..
Dotter önskas heter den..
Huuuur bra som helst!!! Jag kan verkligen rekommendera den!!


Vad mer kan jag berätta....
vet inte just nu.. har lite bråttom...
jag ska hinna i duschen nu..

Får skriva mer när ja kommer på nåt mer...

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback