En simpel plast-shaker!!

Mer bilder finns på:

www.cicci1984.pixbox.se



191645-76191645-75191645-74

Bilder tagna när vi var i Norge, juli 07..




Idag är det torsdag, igen.. Jag tycker veckorna bara springer fram..
Det känns som man aldrig hinner göra nåt.. men ändå får man så mycket gjort.
Undra hur man hinner med allt egentligen..??

Idag har vi varit till Citymarket och handlat lite. Skulle försöka hitta en plast-shaker, men icke sa nicke. De fanns INGENSTANS! Vi letade som dårar, men en simpel plast-shaker hitta vi inte iaf..
Så vi får försöka klara oss utan det ett tag till..
Om ni undar va vi skulle ha den till, så är det för att skaka cassandras välling, så det inte blir massa klumpar i den.
Pappa hade en sån i Norge och den va super bra juu!!
Men men, jag hittar det väl nånstans sen i framtiden.. ^_^

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt.
Ben började jobba kl 15 så sen dess har jag och cassandra varit ensamma hemma..
Cassandra ligger o sover som bäst. Hon somnade kl 20. Hon va mycket trött..

Vi åt fiskpinnar och potatismos idag! Det tyckte Cassandra var jättegott.
Det är så kul att se att Cassandra tycker om den maten man ger henne..
För varje dag så tycker jag att hon blir större och större.
Hon är ju redan över 9 månader gammal, och jag tyckte det var för 1 månad sen som hon föddes. Men det är snart 1 år sen hon föddes. Tiden går allt för snabbt ibland!
Hon har lärt sig såå mycket!! Hon kan nästa krypa, till steron har hon alltid brått och då kryper hon som bara den.. Och sen kan hon ju nästan ställa sej upp!!
Hon har gått och blivit så stor ju!!!




Cassandra äter morot.. :o)




På måndag ska Cassandra börja dagmamma. Det är med blandade känslor som hon ska dit. Första veckan så ska ju jag och Ben vara med henne och skola in henne. Så det är ju bra.
Som tur är så är det bara 2 ggr i veckan ungefär som hon kommer vara hos dagmamman. Så det känns ju inte så jobbigt. Det kanske skulle vara värre om hon skulle behöva vara där vajr dag 8 timmar om dagen. Men jag och ben har ju så bra scheman från jobbet så enda gångerna hon behöver vara hos dagmamman är ju när Ben har morgontur!
Vi köpte en fin rosa ryggsäck till Cassandra idag oxå, som hon ska ha till dagmamman! ^_^


Igår var jag på sjukhuset, igen...
Tog nya cellprover eftersom sist hade jag PAPA-klass 3..
Om proverna kommer tillbaka och de är medelsvåra cellförändringar så måste jag operera bort dom. Visst jag sövs ju ner och så men ändå..
Känns lite tråkigt, men vad gör man inte för att vara frisk...
Ben kommer ju vara med på sjukhuset och vara där när jag vaknar upp sen igen, så det känns ju bra..!!

Nu orkar ja inte skriva mer.
Sätter in lite mer bilder ist...

Hejkon Pejkon!



191645-73

Cassandra badade första gången den 3.7.07!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback