Forneldarnas natt..

Idag är det forneldarnas natt! Fråga inte vad det är!
Dom tänder en stoor brasa på sjön o grejar!
Dom säger farväl till sommaren..
Det är nåt joxx som svenskfinland har! ^_^
Men det är värt det...

191645-95

En bild på hur det ser ut när dom tänt brasan..

Jag och Ben ska ut o ta en öl eller två ikväll!
Kan va lite skönt att komma ut lite, bara han o jag.. :o)
Farmor o farfar kommer upp och vaktar cassandra åt oss..
Tack tack..

Missade förra årets brasa ju, efteresom jag åkte till TYCS, sjukhuset alltså..
Jag hade haft sammandragningar heeela dagen och läkarna tyckte att jag skulle komma till sjukhuset.
Så i år måste man ju ut och se på det..
Jaa, och Ben jobbade ju förra året när det var Forneldarnas natt..

Idag är det annars en helt vanlig lördag..
Ben jobbade idag, men kom hem kl 19..
Skönt det.. :o)
Så nu sitter han och läser en saga för Cassandra,
eller rättare sagt han HAR läst en saga..
men vet inte om han läste hela boken för henne..
Han har en tendes att fuska med sånt där.. hihi...


Sitter som bäst och dricker ett glas vin..
Ganska gott måste jag erkänna...


Här hemma misstänker vi att Cassandra har fått 3dagars febern..
Hon hade ju feber o grejer här för ett par dagar sen och nu har hon fått massa röda fläckar överallt..
Men inget hon lider av.. :o)

Nu orkar ja inte skriva mer


Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback