Första dagen på det nya jobbet..

Idag var min allra första dag på mitt nya jobb..
Jag har börjat jobba på Malmkulla ålderdomshem.
Helt underbart jobb..!!
trivs redan så bra och då har jag redan varit en dag där..
Avdelningsföreståndarn ringde mig igår och fråga om jag ville jobba,
Ja, det e klart!!
Så kl 7 imorse började jag..
Det är inte så stressigt jobb..
man byter lite blöjor, tvättar dom, matar dom och umgås med åldringarna..
Ganska roligt jobb!! ^_^


Ska på jobb imorgon igen.. Börjar kl 7 och slutar 15..
Ser fram emot att jobba där..!!


Idag hade vi avskedskaffe för Camilla på hotellet idag..
Åt good äppelpaj med sorbet och drack lite skumpa och kaffe..


Annars har det inte hänt så farligt mycket..
har inte direkt nån ork att sitta o skriva här just nu..


Hejkon pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback