Jaa, igår alltså..

Igår var det som sagt Forneldarnas Natt..
Jag och Ben var ut en sväng igår, igen.. ^_^
Farmor och Farfar var barnvakt åt våt lilla Sessa medan mamma och pappa gick ut och tog ett par stycken öl och en eller två drinkar.. hihi..
Vi gick lite över 21 hemifrån, ner till Hotel Kalkstand, alias Vår arbetsplats..
Där träffade vi på Jontte & Camilla..
Dom hade varit och ätit på hotellet..
Sedan gick jag och Ben snabbt och titta på brasan, som redan va tänd när vi kom,
surprise surprise!!
Men jag tog några kort så jag har iaf bevis på att jag varit där.. ^_^


191645-98

Raket som jag ÄNTLIGEN fick på bild..

191645-96

Fiiin brasa!

191645-97

Myyysigt!!

Sedan travde vi tillbaka till Harrys, där lilla Cicci beställde lite drinkar ist för cider..
Han faktiskt få i mig 3 stycken.. oj oj oj..
Sedan efter kanske 2 timmar, gick jag och Ben hem..
Vi hade sån hemlängtan och jag va redan lite rund under tassarna..
Jag hade ju hunnit dricka nästan 2 glas vin hemma oxå..

191645-100

Min älskling!

Innan vi gick hem så stannde vi och köpte lite mat.
På samma ställe som vi köpte sist vi var ut..
Och redan förra gången så sa jag till mig själv att jag ALDRIG skulle äta där mer..
Men jag var så "fyllehungrig" så då äter man vad som helst...
Sen kom vi hem, jag åt snabbt och sedan la jag mitt lilla huvud på kudden och somnade bums..


191645-99

Allas våran Camilla


Camilla var faktiskt inte chafför igår, så hon drack hon med..
Det var riktigt roligt att träffa henne lite oxå..
Vi hade riktigt kul!!
Lite för kul kanske..
För när jag vaknde imorse så mådde jag liite dåligt kanske..
Hade sååån huvudvärk och var sååå törstig...


Idag såå var jag med Cassandra till läkaren..
Tyckte att hon kliade sej liite för mycket i nacken..
Hon blev ju alldeles röööd!!
Så när jag väl var hos läkaren så konstaterades det att hon hade ju som sagt 3 dagars febern,
men att hennes utslag inte rikitgt vill försvinna..
Men dom försvinner sen, fick även recept till medicin som jkag kan ge cassandra så de slutar klia..
Men sen upptäckte läkaren att Cassandra har en infektion i vänster öra.. :o(
Kan tillägga att det var INTE särskilt kul att behöva hålla fast Cassandra riktigt ordentligt för att läkaren skulle kika i hennes öron..
Cassandra verkligen skrek och ville bort..
Och mitt lilla MammaHjärta verkligen brast..
Stackars min älskling.. :o(
men hon fick medicin mot det oxå, så nu ska hon bli frisk..
Men sen så har hon tydligen haft en infektion i höger öra nångång, som läkt av sej själv..
Att man inte märkt att Cassandra har haft ont i örat..
Hon har inte gråtit mer än vanligt, inte tryckt mot örat eller nåt annat..
Visst har hon dragit i sitt öra, men det har hon alltid gjort..
Men men, nu har hon iaf fått medicin mot sina sjukdomar.. :o)
Bra det ju!!


På torsdag ska hela familjen åka ut till Attu och bada badbalja.. ^_^
Stoooor badbalja..
Jontte&Camilla har ju köpt en såndär stor balja man har ute som man eldar o grejar..
Myyysigt.. Det ska bli härligt att åka dit..
Måste bara inhandla en resesäng till Cassandra..
Hon rör sig så mycket när hon sover så jag vågar inte ha henne sovandes brevid oss som jag brukar göra..
Men men, man måste iaf ha en resesäng nångång.. hihi...


Nej nu ska jag se på lite tv...

Hejkon Pejkon!

Kommentarer
Postat av: Missankre

Hej gumman
förlåt för sent svar inte hunnit sitta vid datan.
vad roligt att det gått bra:) men usch för att gå upp så tidigt. Själv hade jag min första skoldag och fått mitt schema, jag kommer också behöva gå upp runt halv 7 numera, bläää:P:D
hur mår du nu? bättre?
pussar och kramar, hälsa cassandra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback