Saknar min familj..

191645-77

Min kära Far med en sovandes Cassandra


191645-74

Min älskade Cassandra! <3



Idag är en lite tråkig dag.. Jag har känt mig konstig hela dagen..
Saknar verkligen min familj, min pappa o syskon osv..
Känner mej såå ensam utan dom just nu..
vet int eom det beror på att kanske kösten närmare sej och man kan bli lite deppig..
Men jag får väl åka över till pappa om det blir värre...

Jag kände redan igår att jag känner mej så ensam..
Har INGEN i min familj här..
Visst klarar jag mej utan min familj, men ibland känns det bara så ensamt..
Ibland vill jag bara lägga mej ner och gråta en stund..
Värst är det när man bara sitter hemma och gör inget..
Visst jag har Ben och Cassandra, men dom kan inte ersätta en hel familj..
Jag älskar Ben och Cassandra över allt annat, men ibland måste man bara få sakna sin familj..
Skulle vilja träffa dom mer än vad jag gör nu för tiden..
Pappa o dom kanske jag träffar 3-5 ggr per år..
Det tycker jag är allt för lite.
Vill att pappa och alla andra i min familj ska få träffa cassandra oftare, men det går ju inte.
Jag måste ju ha tid för att åka till dom och dom måste ju se till att det passar för dom att komma hit..
Just nu skulle jag bara vilja ligga hemma hos pappa och se på tv med alla runt om mej..
Men istället sitter jag här hemma, ensam..
Visst Cassandra är vaken som bäst, men sen när hon går och lägger sej så är jag ensam vaken..
Det är då jag saknar alla som mest..
Jag HATAR att vara ensam, för jag vill inte vara ensam, emn just nu känner jag mej såå ensam..
men det kommer gå över om ett par dagar..
Det vet, det går alltid över..
Som tur är.. ^_^





Idag jobbade jag, som vanligt..
Hade en riktigt jobbig lunch..
Men imorgon har jag en ännu värre dag..
nästan 90pers på frukost och sen runt 150 på lunchen...
Inte alls kul..
Men sen kl 14:45 ska jag på massage..
Guuud va skönt det ska bli...
Har börjat få så ont i huvet igen så jag ska masseras lite..
Börjar känna mig lite stel oxå...



Cassandra har lite feber.. men inte så mycket..
Stackarn va helt rosig om kinderna när hon vakna idag..
Mammas älskling har feber..
Mamma älskar dej Cassandra!


Nej nu river Cassandra mej i byxbenen, ska lägga henne nu..


hejsan svejsan...




Nyvaken..


Mina 2 älsklingar!

Utan er skulle jag aldrig klara mej!
Ni betyder allt för mig och jag älskar er mer än ord kan beskriva..

BEN:
Vi har stått ut med mycket under våra 2 år tillsammans..
Men tillsammans klarar vi vad som helst..
Utan dej känner jag mig aldrig hel..
Visst kan vi bråka ibland, men det löser sig alltid!
För allt vi gör tillsammans klarar vi!

Vi är som plus och minus ibland, men man kan inte var för lika..
Jag behöver dej för att kunna leva..
Du är mitt andra jag!
Du gör mig hel...

Jag älskar dej så innerligt mycket älskling!!
<3 Jag är din för hela livet... <3


CASSANDRA:

Du, min älskade dotter..
Du kan inte läsa det här, men jag kommer skriva ner detta till dej så du kan läsadet när du bli större..

Du anar inte hur mycket jag älskar dej..
Trodde aldrig man kunde älska nån så mycket som jag älskar dej..
Från första stunden jag såg dej, värmdes mitt hjärta..
Du var det sötaste jag sett..
Från första sekund så älskade jag dej..
Och för varje dag som går så älskar jag dej mer och mer..
Mitt ändamål i detta liv är att vara den bästa mamman jag kan vara åt dej!
Jag kommer alltid att ställa upp för dej!!
För du, min underbara dotter,
JAG ÄLSKAR DEJ!
191645-50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback