Solig Söndag! ^_^

191645-61



Mamma & pappa älskade dej hjärtat!


Jippi!! Solen skiner ute och jag väntar bara på att Cassandra ska vakna så vi kan klä på oss och gå ut i det vackra vädret!! Tänkte att vi ska ta en härligt lång promenad och bara njuta av den soliga dagen tillsammans.
Kanske går till lekparken och gungar lite.. Hon tycker det är såå kul. Hon skrattar som bara tusan när man ger henne lite fart. Det är såå mysigt att se att hon är så glad! :o)


Igår jobbade jag.. från halv fem till halv tolv kanske.. Var helt okej..
Inte så jättemycket folk, men alldeles lagom. Hade aldrig riktigt bråttom om man säger så..
Jag hade en grupp på 21 personer. Dom var jättenöjda med maten och servicen! *ler stolt*
Vi hade en total försäljning på 2200euro. De e ganska bra för en lördag!! Så jag är stolt över min insats igår..
Kvällen gick ganska snabbt och sen var jag ju hemma igen.. Var såå trött när jag kom hem. Var vaken en timme kanske, sen gick jag och la mitt lilla huvud på kudden och somna bums..

Imorgon är det måndag och jag och ben ska gå med cassandra till dagmamman och börja skola in henne.. Känns lite tråkigt att behöva lämna henne hos dagmamma, men den här månaden är det inte så farligt många dagar som hon ska vara där. typ 3 stycken.. Så det är inte så mycket..
Det som är tråkigt är att jag och Ben inte kommer ses såå mycket.. Vi möts i dörren typ..
Jag slutar halv tre och han börjar tre. Men men, man får göra det bästa av det hela..


Imorgon är det som sagt den 6.8.
Den 6.9 har jag och Ben varit ihop i 2 år..
Tiden går såååå snabbt!!!

191645-50



Nej nu har jag nog inget mer att skriva..

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback