Utgång igår... ^_^

191645-94

pappa Ben och Cassandra med Guns´n roses tröjor.
Cassandra body kostade multum, 31euro...
Men väl värt det...





Igår var jag och Ben för en gångs skull ut tillsammans..
Farmor och farfar var barnvakt ett par timmar så vi två fick gå ut och dricka en öl eller två. Ja men jag dricker ju inte öl så jag fick dricka cider..
Det var såå kul att vara ute tillsammans. Träffa lite annat folk.
Kan tillägga att de flesta blev lite förvånade över att se oss båda ute, samtidigt... ^_^
Va hemma halv 12 kanske.. Men innan vi kom hem stannde vi och köpte lite mat..
Kebab.. Smakde inte så mycket, men är man hungrig så äter man det mesta..
Sen väl hemma så la jag mitt lilla huvud på kudden och somnade bums...


Igår jobbade jag.. Igen..
Jag va sååå trött.. Hade ju jobbat 12½ timme på torsdagen.
Slutade kl 12 på kvällen på torsdagen och skulle vara och jobba kl 7 på morgonen efter..
Fick sova hela 5 timmar. Jag var ganska sliten igår med andra ord..
Men när jag väl kom hem igår, så fick jag gå och lägga mig och sova lite..
För Cassandra somnade hon oxå.. Sov kanske 2½ timme..
Det var sååå sköööönt det..

Jaa, på torsdagen när jag jobbade så hade vi en beställning på kvällen.
Det var 4 stycken från n¨t stort företag, VASATHERM, hette det,
dom skulle äta kräftor...
Dom åt och drack en hel del...
Härlig nota hade dom med, 589euro..
Kl. 23:40 fick jag jaga ut dom, eftersom jag ville ju hem.. ^_^
Men jag fick 20euro i dricks av dom.. Tackar säger man..


Det glömde jag ju skriva igår när jag skrev eller när det var, att vi har ju haft magsjuka här hemma..
Det började med Ben, han spydde och hade sej typ nästan hela söndagen.
Sen på måndagen blev jag sjuk..
Men Cassandra verkade klara sej från magsjukan..
Tur det, ville inte att hon skulle bli sjuk..
Men nu är man frisk och kry igen..
Lite trött är man väl, men det får man va om man varit ute.. :o)



Snart har jag och Ben varit ihop i 2 år...
2 år låter inte mycket, men man har hunnit med mycket under dom 2 åren..
Vi har hunnit förlovat oss (6.2.06)..
Vi har hunnit få ett barn (27.10.06)..

Så med andra ord fyller Cassandra 1 år snart..
Tiden går föör snabbt..
Jag trodde aldrig att tiden skulle gå så snabbt..
Trodde Cassandra skulle vara nyfödd i all evighet..
men nu är hon stor flicka redan..
Kryper, och pratar sitt eget lilla språk..
Men hon kan säga:

Mamma
"dadda" (pappa)
"däää" (där)
Hej

Men sen kacklar hon ju heeela tiden.. Det är väldigt sälla hon är tyst... ^_^
Men det gör inget.. För hon är ju bara bäst..


I oktober ska jag, Ben och Cassandra åka på kryssning..
Vi tänkte åka på en Wine&Dine-kryssning..
Åbo-Sthlm för 285euro..
Då ingår det lyxhytt, femrätters middag, specialfrukost och vinprövning..
Det ska bli kul.. ^_^


Sätter in lite bilder nu istället..

Toodles!


191645-93

Cassandra badar i Sattmark

191645-92

Vatten är roligt, tycker Cassandra

191645-91

"Leker" med mamma och pappa





Cassandra i båten..
Hon är bara för söt i sin lilla flytväst..


191645-87

En glad Cassandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback