Julen!

Julen kom och gick lika snabbt...
Men för att göra en lång historia kort:


Julafton:

Jag började jobba kl 7 och slutade kanske 20 över 2. Sen var det bara att åka hem, duscha och göra sig fin inför julen.
Jag, Ben och Cassandra åkte till hans mamma och pappa för att äta massor med julmat. Och massor med julmat blev det oxå. Jag tror nästan att jag åt lite för mycket... ^_^
Sen blev det tid att öppna julklappar. Bens mamma hade bestämt sig för att vara jultomte.
Cassandra brydde sig inte ens om jultomten eller ens sina julklappar.
Hon fick MASSOR!!
Hon fick bla:

* Morgonrock med dödskallar på
* En "badfilt" med dödskallar på
* Scampoo, tvål och badskum
* en tusenfoting som låter
* en Fischer-Price nalle som man kan klämma på så den låter
* en gunghäst
* glassbehållare (sånna man kan göra egen glass med)
* en liten kudde, filt och nalle
* en liten mjukisgroda som låter när man trycker på den
* En music-box
* en handväska

Jag tror det var allt... Om jag inte missat nåt.. Men det var bara från Bens släkt.
Hon har ännu julklappar hos pappa.. Så det blir lite till nämligen...
Och vi som hade sagt att det inte skulle bli så mycket julklappar...^_^

Vi var hemma igen kanske lite över 23 tiden på kvällen.. Bara gå och sova för jag hade morgontur dagen efter..


Juldagen:

Jobbade mellan 7-15.
Sen kom Ben och Cassandra och hämta mig så åkte vi direkt till Nagu, till hans syster..
Julmat blev det igen. Kaffe och lite kakor som jag hade bakat.
Riktigt trevligt var det faktiskt..
Sen när vi kom hem vid 9 tiden så kom Sanna & Kena upp och drack glögg.
Sen och sova, för jag var såååå trött efter dom åkte hem..


Annandag Jul:
Jobbade mellan 13-21. sen hem och tog det bara lugnt...
Gjorde inte så mycket...



Usch.. Jaa, det e julen i korthet ungefär...

Riktigt lyckad jul och trevligt hade vi oxå!!
Men skönt att det är 1 år kvar tills det är jul igen...


Nu ska jag leka med Cassandra..

Skriver lite mer någon annan dag..
Finns mycket annat att skriva oxå...
Och bilder som ska läggas in...


Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback