. . . . .

191645-49


idag e de fettisdagen. .
har inte ätit en enda semla,
känner inte dirket nåt sug efter nåt söt idag...

har bara tagit de riktigt lugnt idag. .
fick sovmorgon imorse.
men trodde att jag skulle behöva stiga upp kl 6 imorse med cassandra.
hon vaknade då o va super pigg.
men envis som lilla jag är så vägrade jag stiga upp då.
så ja stoppa in nappen åt henne gång på gång. .
efter kanske en halv timme, 40 minuter så somna hon om sen.
sedan vaknade hon kanske vart i åtta eller nåt,
men då va de bens tur att gå upp med henne. .
har ju gått upp VARJE morgon med henne i över en vecka. .
så han gick upp med henne,
och lilla jag fortsatte snarka vidare i 2 timmar.
vaknade o hade såååån hvudvärk..
visst va de skönt o sova,
men jag har varit såå trött hela dagen. .
vet inte alls varför..
men men,
that´s life!!

191645-48


cassandra ligger o sover så sött redan. .
lilla jag ska väl oxå kanske sova snart.
e så trött redan..
fast klockan inte är mer ön lite över åtta..
så e de att va mamma..!!
man e konstant trött nästan,
men de e de värt!!
borde ha badat cassandra idag, men jag orkar bara inte.
ben e inte hemma som bäst, han är på Harrys o dricker öl säkert..
*djup suck*


skulle egentlige åkt till pappa o hälsa på nu när de e sportlov,
men katarina, pappas flickvän, har magsjuka.
så jag håller mig lååång borta därifrån.
vill inte att cassandra ska få magsjuka igen.
sist hon hade de så sluta det med att vi va tvungna att åka ambulans till sjukan med henne..
de gör ja inte om en gång till.
som tur var så var hon bara uttorkad då,
de kunde ha varit värre,
eller de kunde ha blivit värre!!
men de va skönt att de inte va nåt allvarligt..
men, lika bra att va på den säkra sidan, och inte åka till pappa..!!
åker när alla e friska o krya.. ^_^


nu orkar ja inte skriva mer..


Tack o gonatt!!


191645-51



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback