Dopdagen..

191645-5




Då va de de dags för dop idag..
Lilla Cassandra ska döpas..
Ska bli intressant o se hur hon agerar i kyrkan..
Man vet ju aldrig med vår lilla prinsessa hur hon kommer va..


Igår kom Jenni hit, min barndomskompis..
Man har väl känt varann sen man va kanske 2-3 år..
Jag, Ben o Cassandra åkte o hämta Jenni i hamnen igår kväll.
Stackars Jenni som hade fått stå ut med minst 2000 finska studenter som va på kryssning.
Men hon överlevde iaf..
O tur va väl de, annars skulle jag ju inte ha henne här..
Riktigt kul att hon har kommit hit nu,
va väl kanske 2 år sen vi sist sågs..
Då va jag i Lkpg med henne o yrade omkring...


Om 40 minuter e de dags för mej att bege mej till församlingshemmet,
ska ju duka alla bord o grejja.
Så folket som kommer har nånstans att sitta o fika sen..


Här hemma e de fullt med folk...
Vi sover lite överallt...
Vi är 5 st i våran tvårummare...
Men vad gör man inte för att man ska umgås..
Mej stör de inte iaf..
Haha..



Världens bästa doppresent fick vi av min bror..
Vi hade önskat oss lite nappflaskor o nappar..
Och vi fick Rock Star Baby grejer..
Mycket roliga saker...
Tack bror!!


191645-12


191645-13


Lite rock ´n roll måste ju Cassandra få vara..



Ska bli kul o se vad Cassandra får av resten av tjocka släkten..
Bara bra saker säkert...



Kaffe och en cigg nu...
Sen duka..



Hejkon Pejkon!!



Kommentarer
Postat av: Jenni Penni Päronpung

här får du din första kommentar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback