home alone


då va helgen över dåå. .
den kom o gick såå snabbt den. .
igår va en riktig slapp dag,
jenni sov väl mest hela dagen men efter mycket om o men så va hon uppe. .
vi bestämde oss att vi bara skulle slappa hela dagen,
mesta delen av dagen hade nog redan gått, men vad gör de? ?
Vi klädde på oss och så åkte vi o visade jenni kalkgruvan,
en av de största i Norden..
ganska imponerande att den finns i lilla lilla fjutt pargas.. ^_^
vi begav oss till kotipizza o beställde mums mums pizza,
hyrde en film,
Walk the line. .
alla vi hade sett den en gång redan,
men vi bestämde oss för att se den igen.
lilla jag däckade dock på sängen efter kanske 20minuter.
ögonen hölls inte öppna juu..
vaknade av att de va så jäävla varmt,
men slockande direkt efter de iaf..
vaknade igen sen när klockan va 22 kanske. .
då gick jag o la mig i sängen..
guuuuud va trött jag va. .
somnade på 3 röda.. ^_^


när jag vaknade inatt o skulle ge cassandra mat märkte jag att jag bara hade en strumpa på mej.
jaha, jag har tappat den tänkte jag,
men när alla vaknade på morgonen och jag sa de till jenni så skratta hon bara..
"de va jag som drog av dej den", säger hon..
Öhhh okej...
hennes ursäkt va ju att man inte kan sova med strumpor på..
visst kan man.. de e säkert inte bara jag som sover med strumpor..
hahahah


191645-44

Jag ser mer full ut än vad jenni gör, då va de jenni som va fullast!!
alltid lika kul o va ut o dricka lite..




de va riktigt roligt att ha både jenni o mamma här.
mamma åkte hem igår morse o jenni åkte idag på morgonen.
ben va snäll o körde henne till hamnen.
han hade väl kanske inte så mycket val..
hahaha...
så nu e de bara lilla famljen hemma igen då...
tror cassandra undrar vart alla har tagit vägen.
men de e skönt att de e lugnt nu gen..
men saknar ju självklart jenni o mamma..
men vi kom överns att antingen kommer jenni hit igen eller så åker vi ner o hälsa på henne..

som bäst väntar jag på att maten ska bli klar..
e sååå hungrig...
köttgryta..
mums mums...



Hejkon Pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback