Jenni gör Pargas osäkert.. ^_^






Jaha då va dopet över.
Cassandra va så snäll under hela dopet,
hon satt snällt i gudmors famn hela tiden o titta med sina stora blå ögon överallt.
De finns ju mycket ljuskronor i kyrkan som är så roliga att se på.. ^_^
Tre ggr fick hon vatten på huvudet och hon sa inte ett knyst..
Mamma stolt över dej gumman..

Stressad va jag ju så de hette duga,
va rädd för att smörgåstårtorna inte skulle komma..
Då skulle vi ha suttit med en prinsesstårta för 25 personer bara..
Det skulle inte varit så lyckat ju.
Men dom kom iaf..
Så de fanns tårta så de räckte o blev liite över.
Men mycket blev de inte kvar..
De lilla som blev kvar kasta vi bort, de va alldeles för lite för att spara...





Fiiiina tårtor.. :o)
Betala BARA 126? för dom.
Inte så farligt tycker lilla jag...




191645-16


Min lilla Jenni läste en dikt till Cassandra..
Hon har alltid kunna läsa fint..
Mycket fint gjort av dej hjärtat...

Dikten som Jenni va snäll och läste till Cassandra...


"Ett nytt litet liv
har förgyllt vår jord
en ny liten människa
kommer finnas vid vårt bord
Vi hälsar dig välkommen du lilla själ
vi skall följa dig på vägen
och se till att det går väl"



Jag e riktigt nöjd med dopet..
Allt gick smärtfritt och alla var nöjda,
så nu e de över!!!




HARRYS PUB!!






På kvällen igår var vi ut en sväng och drack lite.
Vi traskde glatt iväg till Harrys Pub..
Och för Jennis del så förtärdes en del alkohol.. ^_^
Fyllekajja..!!
Jag och Ben var snälla och bjöd Jenni på 3 fernet shottar!!
Glada i hågen satt vi och drack o skrattade..

Efter ett par antal timmar och en mängd alkohol tyckte vi att det va dags att bege sig o äta lite mat..
Kebab med Pommes...
Och de satt en ensam liten rysse på pizzerian.
Förstod inte ett ord svenska..
Och de fick Jenni att gå i gång lite...
Hon satt o prata med honom och förklarade saker till höger och vänster..
han hade nog ganska många namn enligt Jenni..
Torsten, Ragnar, Ior ( han hette Igor), Göran..
Och så blev de Torsten igen...^_^
Jag skrattade så mycket att jag fick ont i min stackars magmuskler...
Men det va värt det!!


Jenni ligger fortfarande och sover i min säng..
Jag tror hon är lite bakis..
Men de gör inte så mycket,
när man gör Pargas osäkert så måste man få va lite bakis dagen efter!!
Men idag e de ju söndag så man får slappa en hel del..



Hejkon Pejkon!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback