Spelkväll. .

Juhupps, söndag igen dåå. .
igår kom kena o sanna upp o drack lite o vi spela monopol!
de gick ju bra!
kena åkte ut först, sen ben o sanna vann ju förstås!
jag som va så säker på att jag som skulle vinna. .
men tjii fick jaa!! ^_^
kuligt värre va de iaf. .
o tur va ju de..
kom i säng kanske halv två tiden,
cassandra vakna kvart i två o ville ha mat..
hon sov faktiskt i sin egen säng heeeela natten..
bra gjort stumpan!!


det förtärdes kanske 1½ flaska vin,
de va sanna o jag som drack de.
fast jag va ju inte full,
drack kanske 3-4 glas vin bara. .
hann ju inte dricka så mycket när vi spelade,
man va ju så inne i spelet..


klockan har vi fått upp på väggen oxå!
den e uuuberstor juu!!
hänger såå fint ovanför tvn.
i like it..

imorgon ska ben börja jobba igen. .
de har varit skönt att han har varit ledig en veckan.
men nu kommer de kännas jättekonstigt när han börjar jobba igen.
men de e bra att han jobbar, så man får mer pengar..
man behöver ju lite mer pengar! ^_^


börjar redan få ångest över att jag kanske måste sätta cassandra på dagis i augusti eller september!
vill inte alls, men de kanske jag måste,
för jag måste ju börja jobba,
för att vi ska få pengar.
min föräldrarpenning tar slut dåå.. :((
så jag måste väl börja jobba då.
visst skönt ska de bli o komma tillbaka i arbetslivet,
men att min lilla Sessa kanske måste börja dagis känns jobbigt!
men man får se vad som händer..


på onsdag ska ja till sjukhuset o ta bort lite cellförändrigar med laser.. :S
vill inte men de e lika bra att få de gjort..
men är ändå nervös,
men allt kommer säkert gå riktigt bra!!

sen på torsdag e de läkarbesök på bvc med cassandra.
ska bli kul o se hur stor hon blivit.
sist vi va till bvc vägde hon 7200g o va 61cm lång.
min lilla knubbis!!
så de ska bli intressant o se hur hon växer,
haha!!

nu orkar ja inte skriva mer..
ska ta lite mer kaffe,
eller passa på att sova medan cassandra har somnat nu.
e lite trött lixom..

Heippa!!


191645-50

Ben!
Älskar dej mitt hjärta!
Du & jag för alltid!
Vi kommer alltid att va tillsammans. .
Vart vi än befinner oss på denna planet,
så har vi alltid samma måne!
ÄLSKAR DEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback