Tripp till IKEA.. ^_^

191645-52


hahahaha,
de e de enda jag kan säga!
idag åkte hela familjen till IKEA och de va var väl lite mindre lyckat. .
Fram till IKEA kom vi väl, men de va "fel" IKEA. .
de va meningen att vi skulle åka till Esbos IKEA,
men vi hamnade i Vandas Ikea! ^_^
men vad gör de? fram kom vi iaf..
hahaha

köpte en uber stor väggklocka!
i like it, . .
imorn sätts den upp...
jippi!!
vad mer köpte vi då?
lite allt möjligt,
brödlåda, kaffekoppar, bordstabletter, vattenkanna, litersmått m.m.
107€ gick hela kalaset på,
inte sååå dyrt om man tänker på hur mycket vi fick..


191645-53
En stor j*vla klocka e de oxå,
58cm i diameter!
Stoooor!!


Cassandra var så snäll hon, sov nästan hela vägen dit,
sen fick hon sitta i babybjörn selen o yra lite med mamma cicci!
de tyckte hon om iaf..
sen sov hon nästan hela vägen hem oxå,
var kanske vaken max 40 minuter under hela resan kanske..
så nu har man varit på vift hela dagen,
men de va riktigt kul o få komma bort lite..
shoppa loss lite..
hahaha..

Annars har de inte hänr så mycket intressant direkt. .
kallt o jävligt  e de ute.. :S
hade -17 på balkongen imorse när vi vakna..
brrr...kallt..
men när solen gick upp blev de lite varmar,
tack för de Moder Natur..

Ska väl snart gå o sova..
e sååååå trött. .
sossa kudde..
mmmm..
härligt..

Cassandra ligger redan o sover.
hon va mycket trött..
badade henne o sen somna hon efter en flaska välling..
så snart kan mamma cicci oxå gå o sova. ^_^
men jag tänker inte dricka välling,
jag behöver inget sånt för att somna..
lalalala,
cicci trött...


borde lägga in en dop annons i tidingen oxå,
men vette tusan vad man ska skriva för roligt..
blir väl nåt gulligt...
sen borde man ju oxå fixa lite tack-kort o skicka iväg till folket som va på dopet.
tacka för alla fina doppresenter..
men måste ta ett fint kort på cassandra när hon har dopklänningen på sej,
som man kan ha i tack-korten..
Mycket måste de finns att göra..


prata med min kära bror igår,
han har gått o blivit duktig,
han har börjat ta körkort. . ^_^
de e ju alltid kul de..
hoppas de går bra för honom!
han ska hjälpa mig snygga till min blogg sen i helgen.
jag fattar ju inte hur man ska göra, så de e bra att han finns så han kan fixa de!
han e ju ett uber geni!!


nej nu ska lilla jag ta o slänga på ner på soffan o se på tv,
sen soooova!!!

Natti Natti!!
Tack & Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback