På resande fot, igen...

Jaaaa, gud va længe sen det var jag skrev hær på bloggen.. Våran dator hemma har gått sønder, igen!! Så jag har med den till norge nu, så pappa kan førsøka fixa den, igen..

Midsommarn kom och gick den. Vi var i Attu, hos Bens bror och hans fru Camilla. Det var jættekul! Fredagen, alltså midsommarafton var jag ganska full.. :)
Jag och Camilla hann få i oss øver 2 flaskor vin.. ^_^
Men jag mådde inte dåligt sen dagen efter, vilket var konstigt!! :o) Men tur før mej!!
Lørdagen den gick snabbt, minns inte vad vi gjorde.. Det ær ju snart en månad sen.. Så inte undra på att man inte har nåt minne...
Men søndagen skulle Ben jobba så vi andra åkte till Airisto och åt en mycket delikat måltid må jag sæga... Jag betala inte ett jota!!


Annars har tiden bara rullat på.. Allt går sin vanliga lugna takt..
Som bæst ær jag hos pappa och Katarina i Norge. Jag kom hit med cassandra i søndags. Først nattbåten från åbo på lørdagen och sedan FEM timmar i en bil, det var inte kul kan jag berætta. Men nu ær vi hær iaf och det ær såå skønt...
Lite ensamt utan Ben såklart, men jag r ju bara borta en vecka. Så det kommer gå snabbt, sen ær jag hemma hos min ælskade igen! ^_^


Cassandra væxer så det knakar. Hon blir ju 9 månader på fredag!! NIO MÅNADER!! Tænk vad snabbt tiden går... Jag tyckte det var precis som hon var en liiite liiiten bebis, men nu ær hon ingen bebis længre.. Hon ær en stor flicka..
4 tænder har hon ju fått oxå.. Hon ær sååååå søt nær man ser hennes tænder..
Hon sæger mamma oxå! Och sæger man pappa till henne så sæger hon "dadda"..
Våran ælskade lilla prinsessa håller på att fylla år..
Om 3 månader blir hon ju 1 år! Då ska vi ha kalas før henne...


Nej, nu orkar ja inte skriva mer, eftersom ja inte kommer på nåt mer som har hænt... Ska førsøka undehålla mitt barn!!


Jag ælskar dej poopisch!!!


Hejkon Pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback