Regn, regn och åter regn!

Usch sæger jag bara!! Det bara regnar hær.. Inte alls kul sæger ja bara.. Men vad gør man inte då det regnar?
Hjælper kæra pappa att bygga sin bastu. Jag har varit værsta Byggar Bob idag!! ^_^
Har spikat med spikpistol och skruvat massor o sånt...
*kænner mej stolt*

Men nær Cassandra vakna så var mamma Cicci tvungen att gå in till sin kæra dotter.. Sen dess har jag spelat lite kort med Silje och Sofie.. Jag førlorar ju bara.. Inte alls kul..

Idag var jag, Kattis och såklart Cassandra till køpcentret i Charlotenberg och shoppa lite.. Jag spendera hela 118?. Billigt och bra..
Køpte 2 tunikor, ett par skor, halsband och lite annat..
Skorna kostade bara 99 kr. Inte alls så farligt før sååå snygga skor som det var!!
Så nu kommer jag se ut som værldens storstadssnobb nær jag åker hem!! ^_^
Men sen ringde pappa, mitt i allt, nær jag, Kattis och Cassandra står inne på H&M, då ska vi hem mitt iallt. Før  pappa hade gipsskivor på taket och det kunde borja regna...


annars har det inte hænt så farligt mycket hær..
Saknar Ben førståss.. Men dagarna går snabbt..

Imorgon ska ja se till att pappa fixar våran dator, så jag får den hel med mej hem sen...
Så vi har en fungerade dator hemma igen...
Nu ska jag underhålla Cassandra...


hejkon pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback