Söndag..

Då va man äntligen hemma igen då! Efter att ha varit hos pappa en hel vecka.
Kom hem igår kväll. Tog dagbåten från sthlm, inte så givande att stiga upp halv fem på morgonen för att ta bussen till sthlm 5:55 på morgonen. Men vad gör man inte för att komma hem?? ^_^
Efter en sisådäär 12 timmar på en båt som kom min älskling och hämta oss i Åbo.
Guud va skönt det var att komma hem till egen lägenhet och egen säng!
Jag sov som Törnrosa i våran säng ju. Vaknade elva idag på morgonen, Skönt I tell you..

Idag har vi ju inte gjort så mycket, drack kaffe när vi vakna och sedan gick vi till butiken och köpte lite mat och annat smått och gott.. Slösade hela 63?... :o)
Men god mat åt vi idag kan jag berätta för er.. mumsfilibabba!!


Hos pappa var det skönt, lite tråkigt att va utan Ben bara, men det gick iaf.
Fick ju gå upp med Cassandra varje morgon kl 7.. Då vaknade vår lilla sessa och ville ha frukost.
Så mamma Cicci va tvungen att gå upp då och ge henne gröt.
Men på måndagen, dagen efter vi kommit till pappa så gjorde vår kära far lite plättar.
Cassandra fick smaka de för första gången.. Hon ÄLSKADE det..
Hon fick liiite sylt till dom.. Hon orkade äta hela 2stycken..
Men hon hade ju ätit gröt innan så hon var ganska mätt kan jag tänka mej..
Hon fick smaka mycket smask, hon ät korv och potatisgratäng oxå, det tyckte hon oxå va gott..

Vår flicka börjar ju blir stor nu.
I fredags blev hon ju 9 månader..
imorgon ska vi till bvc och mäta och väga henne. Ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit på 3 månader..

Sen den 6.8 ska Cassandra börja hos dagmamma, eftersom jag börjar ju jobba..
så den 6.8 ska jag och Ben ta med oss Cassandra och gå dit och se hur det går för henne.. Vi hade tänkt att hela första veckan är vi där med henne och lämnar henne sedan nån timme åt gången för att få en sån mukstart som möjligt.
Man får se hur det går.. Hoppas det går bra iaf. Annars kommer jag säkert må dåligt.
Vill ju inte att vår älskade Prinsessa ska ha de dåligt hos sin dagmamma.. :o(

Nu ska ja snart gå och lägga mej, är mycket trött..
Klockan är ju ganska mycket redan... redan halv elva...
Måste nog genast sluta skriva och dra mej mot sängen..


Tack för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback