Datorproblem...

Vår dator har fått fel, IGEN!! Vet inte vad det är, det är inte virus iaf. Nåt annat skit är det som ligger o segar ner vår dator. men min snälla pappa ska fixa den när han kommer till Finland.. Snäll pappa.. ^_^
Datorn kan mitt i allt stänga av sej för att "skydda" sej.. Konstig, men man får se vad det är sen när min pappa kommer och fixar vår fiiiina dator..
Så jag kan skiva med Ben på msn sen när jag är i norge..

Ja, som sagt, jag ska ju till norge den 21 juli.. Ska åka till pappa och sen ska jag väl ner till min kära bror oxå. Ska bli intressant och se vad Cassandra tycker om att resa så mycket. Hon kommer väl vara helt kocko i huvet sen när man kommer hem igen, men det är ju sånna smällar man får ta ibland. Vad gör man inte för att träffa sin familj.
Jag sparar ju lite pengar eftersom jag åker bil med pappa och Katarina till Norge, så inga tågbiljetter för min de.
Vi ska hämta Kattis och Bobbo i Enköping på vägen, Kattis kommer med till Norge. Det ska bli riktigt kul och träffa henne oxå.. :o)
Har ju inte träffat nån i min familj sen påsken, så det är ju ett tag sen...


Snart är det midsommar oxå. Vi har inga planer ännu, men vi åker väl troligtvis till Attu.
Alltså till Jontte & Camilla, Bens bror och hans fru, för er som inte vet vilka det är.. ^_^
Blir väl till att ta de lugnt och sola lite mer kanske.
Det är ju sååå skönt att vara där ute. Inga grannar som ser en och så.
Man kan springa naken om man vill, inte för att jag kommer göra det men man KAN om man Vill.. :o)

Vi var ju ut till Attu i fredags.. Det var riktigt j*vla sköönt..
men vi kunde ju inte vara där mer än till lördagen eftersom Ben skulle jobba både lördag och söndag, men en härlig fredag fick man iaf och lite lördagssol oxå..
Grillade, bada bastu och bara hade det trevligt..


Cassandras tand kommer upp med raketfart!!
Nu ska man inte gå och stoppa in sitt finger i hennes mun säger jag bara! Det gör ONT!!!
Vår lilla gris har fått en tand!!
Mamma stolt!


Annars har det inte hänt så farligt mycket.. Tar det lugnt och njuter av att vara hemma med Cassandra.
Hon ska ju snart börja dagmamma så jag passar på att vara hemma så mycket som möjligt med henne.. hela juli tror jag att jag kommer vara ledig. Så jag får min sista fulla föräldrarpenning.. ^_^


Näää, nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe och sen ska jag kika runt lite på nätet innan Cassandra bestämmer sej för att vakna.. Hon sover ju som bäst.. ^_^

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback