1 år äldre...

Japp, då var man 1 år äldre igen dåå. Fyllde år i lördags, 23 år blev man det här året. Gammal man börjar bli, kanske börjar bli dags o skaffa rynkkräm.. ^_^
Kena o Sanna kom upp i lördags, vi hade en lite tortilla-dinner.. MUMS!
Mätt blev man iaf, sen va det chokladmoussetårta till dessert, som jag och Ben hade gjort!
Mumsigt värre..
Snacka om att man kunde rulla ut från köket sen, haha..
Ett spel monopol påbörjades, men de spelades aldrig färdigt, vi pratade alldeles för mycket så de blev aldrig avslutat, men vad gör det egentligen?
Kul hade vi iaf. Dom gick väl hemåt vid halv 1 tiden, då var det sängen som kallde! Gick o la mig direkt o somnade omedelbart.. Sov sååååå gott!!!
Söndagen var som vanligt en slappdag!! Tog de lugnt och sov en hel del.. Sen framåt kvällkvisten så abr det av till Kaarina och beställa pizza från Kotipizza... Mmmm.. de va smarrigt det med..
Sen såg vi på The Holiday, det var väl en helt ok film. Kanske mer än tjejfilm, men det fick duga..
Så helgen har gått snabbt den..

Cassandra växer och blir stor, hon är nu 4½ månad redan. Usch vad tiden går snabbt, men det är bara att njuta av tiden man har med henne nu varje dag, sen till hösten måste hon ju börja dagis, det ser jag inte alls fram emot.. Men jag måste ju börja jobba, så det är bara gilla läget...






sötisen vååår...
Spexar lite med henne.. ^_^






Alltså, de finns ingen sötare bebis än Cassandra!


Fick ett sms idag av Gunilla, mitt X syrra, hon fick en liten flicka i lördags!
På min födelsedag!!
2700g och 48cm lång!
Inte så stor, men Gunilla är inte särskilt stor heller.
Så till henne får man säga Grattis!
Nu kan jag börja ge bort alla flickkläder som Cassandra inte kan ha!! Wiiie!! Alltid kul att ge bort det istället för att de ligger o samlar damm!! Så jag ska höra med henne sen o se vad hon vill ha o inte haa..

Annars har de väl inte hänt så farligt mycket spännande i den här lilla världen.
Vädret har varit blandat iaf, först verkade de som våren var på väg, men sen i helgen så kom de massor med snöö!
Men de har smält bort nu, så nu väntar man på att de ska torka o solen ska värma igen!
Har ju varit ute o gått med Cassandra varje dag, de e ju såå skönt, fast det kommit lite regn, de skadar aldrig nån!


Min kära far har skaffat en hund!! Bobbo heter han, hunden alltså..
En mellanpinscher! Suuuupersööööt!!!
Tyvärr har jag ingen bild ännu men de kommer senare...
VILL OXÅ HA HUND!!!!


En annan sak joo, som jag kom o tänka på, jag o Ben "missa" vårt 1½ anniversy, eller hur de nu stavas..
de va den 6 mars, men sidu de glömde vi.. Vi som kommer ihåg ALLT! haha ^_^
Men men, vad gör de, det är inget viktigt iaf, de e ju bara 1 ½ år, annat skulle de ha varit om de skulle ha varit vårt 2 års anniversy!! ^_^

Nej nu kommer jag inte på nåt annat intressant att skriva...

Hejkon Pejkon!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hellu syster! Ja, nu börjar du bli gammal.. hehe :P Själv e man ju bara ungdom.. 21.. gamla goda tider det va? hihi.. Hoppas att jag kan komma till dig nu snart.. skulle va såååå trevligt att få komma bort från verkligheten en stund! Ne, nu ska jag gå o baka bröd.. TOODLES!!

Postat av: Jenni

där hade vi den ju. hello kitty ^_^ nu ska jag duscha o sen iväg till manpower på intervju. hälsa knubbis o karln! puss

2007-03-22 @ 10:59:50
URL: http://www.jennikihlman.com
Postat av: Nathalie

Jag kan åka viking bussen..det bir fin fint! Jag kan betala den själv, kan nog lägga in en slant i resan med båten oxå.. kanske hälften/hälften? Då blir det ju inte så dyrt för er.. Kram kram!

2007-03-22 @ 14:17:11
URL: http://www.labermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback