Roadtrip to Ekenäs! ^_^

idag har hela familjen  varit till ekenäs.
vi var och hälsa på gunilla o micke,
dom ska ju ha barn snart så jag tyckte att de va på tiden att hälsa på henne innan lillen kommer..
de va riktigt roligt att va där,
cassandra var så snäll och sov nästan hela vägen dit.
sen sov hon heeela vägen hem igen.
hon av lite trött tror jaa.. ^_^
emmi, deras hund, guuuud va stor hon har blivit!!
dregglar huuur mycket som helst och ville hela tiden slicka på cassandras hand o i hennes ansikte!
men de får hundar göra ibland..
hahaha...


Annars har de inte hänt så mycket..
va till sjukhuset på onsdagen och tog bort mina cellförändringar med laser.
gjorde inte så ont,
kände att de gjorde ont 1 gång bara
så de va inte så farligt direkt..
ska på kontroll om 3 månader och se om jag fortfarande har cellförändringarna kvar.
får gå på kontroller ganska tätt innan dom har försvunnit..
så nu har man de gjort iaf, de e skönt o ha de gjort.
men gynekolgen som jag har på sjukhuset,
han som är överläkare inom gynekologi,
han e riktigt mysko han.
han mumlar o har sej, som en liten smurf.
men men,
man tar de man får sägs de ju.
usch usch usch..


vad mer har de hänt den här veckan?
inte så mycket spännande..
går mest hemma med cassandra o sysselsätter mig!
Men de e skönt o va hemma, men lite långtråkigt ibland.
man blir van med så de e bara gilla läget lixom..

orkar inte direkt skriva så mycket mer,
är lite trött och ska nog dricka lite kaffe tror jaa..


Hejkon Pejkon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback