Vårkänsla..

"Av alla saker jag blivit av med,
skulle jag allra helst vilja ha tillbaka mitt förnuft!"



Idag fick man världens vårkänsla..
Vaknade imorse och de va måånga plusgrader redan.
Solen lyste och de va faktiskt varmt på balkongen för en gångs skull..
 Klarblå himmel och stark sol som bara lyyyyser!!
Hääärligt I say!
Så, hela vår lilla familj bestämde sig för att gå ut och gå i de fina vädret.
Vi gick till Bens mamma o pappa. Lite slaskigt va de på vägen men de gör inget!
Jääteslönt och va ute o gåå..
Vi åt lite risgrynsgröt hemma hos hans mamma o pappa,
sen gick vi hem igen efter en timme eller två.
Tog en lite längre väg hem eftersom det va ju underbart väder ute!
Det tog väl kanske 1 timme o ta sig hem, men de va så härligt..
mina raggsockor blev lite blöta, eftersom det va så slaskigt!
Men de gör inte mig nåt, dom hänger på tork nu som bäst.. ^_^


Gjorde uuubergod mat idag oxå,
kyckling på en bädd av potatis, lök och purjo.
Slängde i lite bacon i det oxå, massor av vitlök använde vi..
MUMS!!!!
Så nu är magen mätt o belåten iaf, och det är ju det som räknas!
Gjorde faktiskt citronvatten i våran nya kanna vi köpte på IKEA för ett tag sen.
Mycket bra kanna måste jag medge..  
Så nu dricker jag citronvatten och känner mig duktig!

Cassandra ligger och vilar lite nu som bäst,
inget bra kommer det på tv heller... *suck*
Funderar om man borde gå och hyra en film.
Så man har nåt att se på ikväll.
Det är ju söndag så det kommer INGET bra från dumburken!
Men man får se om jag orkar knata iväf till R-kiosken och hyra en film.
Det var ju ett bra tag sen vi hyrde film,
tror att de va när Jenni var här, men jag somnade juu!
Cicci trött kanske, joooo!! ^_^
Ska bada vårt lilla kärleksbarn idag!
Hon måste ju ba ren ibland oxå.
Idag hade hon faktiskt dom kläderna som Jenni köpte till Cassandra.
Hello Kitty- body och rosa byxor o tröja..
Mycket fint, hon är bara fööör söt i bodyn, med puffärmar.. haha
Nallen som Jenni hade köpt till Cassandra, är Cassandra nya favvogrej!
Hon har den överallt nästan, när hon leker på golvet,
när hon ligger i vagnen, ibland oxå i sängen.
Men inte såå ofta i sängen.
Hon tycker det är kul att suga lite på öronen och såå.
Mitt lilla dreggeltroll! ^_^
Mama loves you baby!
Papa loves you too!!





Nej nu tror jag att jag ska ta o försöka få i mig lite kaffe o nåt sött..

Ha en bra söndag allesammans!!


Hejkon Pejkon!



Kommentarer
Postat av: Jenni

hej snuppan :) jag önskar mej en bild på tjockishjärtat i hennes hello kitty-outfit. vad kul att hon tyckte om nallen då.. jag skulle vilja ha en sån själv o klämma på, bara för materialets skull :p hur mår du annars? själv har jag varit i skolan idag.. ska iväg till jobbet nu efter ett bad + tvättstuga här hemma.. jobbar 16.30 till 22-23 nångång ikväll.. hälsa ben o C.. pos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback