Veckorna rullar på...

Helgen är över igen då..
Veckorna bara springer fram..
Gjorde inte så mycket i helgen, tog de mest lugnt..
På lördagen var vi in till åbo och köpte pappas muminmuggar och strövade omkring o kikade.
köpte 3 stycken nya pyjamasar till Cassandra,
hon har ju vuxit ur två stycken redan...
Hon börjar blir stor nuu!! :o)
Igår så gjorde vi inte så mycket,
vi va ute och gick med Kena och Sanna.
Sedan gick vi upp till dom och drack lite kaffe, åt lite chokladkaka o sedan drack jag två glas vin och en breezer!
Och huxflux så var klockan redan kvart i åtta!
Då begav vi oss hemåt i mörknet!
De var riktigt mörkt ute igår när vi gick hem..
Cassandra sov som en liten gris i vagnen..
Sen när vi kom hem så va de bara att natta Cassandra och sedan var jag inte vaken mycket längre..
Jag va ju sååå trött juu!!
ögonen ville inte riktigt hållas öppna..

Cassandra har fått en fix idé att börja vakna halv sju, sju på morgonen!
Häärligt!! Men de e bara stiga upp med henne dåå..
Jag som tur är, är ju morgonpigg,
Ben däremot är inte särskilt morgonpigg..
Men han gick snällt upp med henne under helgen.. Så jag fick sova lite..
Men konstig som jag är så kan jag ju inte sova på morgonen när Ben stiger upp med Cassandra.
Så vi gick upp tillsammans, men jag gick o la mej sen på eftermiddagen ett par timmar..
Skönt och sova lite ibland.. ^_^

Idag har jag inte riktigt hunnit med så mycket.
Har varit hos läkaren idag. Rett ut lite saker..
Så nu mår jag mycket bättre igen.. Ska dit på torsdag igen..
Sen somnade jag igen när jag kom hem..
Ben kom hem vid kvart över tre, då sov jag ännu, eller jag hade bara sovit en halv timme..
Cassandra vaknade då och Ben var snäll och tog upp henne så mamma Cicci fick sova.
Vaknade halv 6 sen igen.. Oj!!
Bara att åka till affären och handla lite..
Sedan hem och äta..
mums mums...


Nu på lördag när jag fller år så ska jag, Ben, Kena och Sanna ha taco-kväll!
Det ska bli riktigt kul!! äta lite taco och dricka lite gott.
Jag fyller ju faktiskt 23 år! :o)
Gammal redan...
usch tiden går snabbt... Kommer ju ihåg när jag fyllde 18...


Cassandra bara växer och växer..
Hon är så stor redan juu. Vår älskade lilla dotter..
Tänka sig att hon är ju 4½ månad gammal redan..
Hon pratar och har sig på dagarna när hon är pigg! Det låter riktigt roligt..
Men nu ligger hon snällt ocj sover i våran säng..
Kunde ha lagt henne i sin säng, men jag ville inte det, vill ha henne bredvid mig inatt..
Saknar att mysa lite med henne juu..
Ibland får jag faktiskt unna mig lite närhet med Cassandra.. haha..!
Min älskade lilla trollunge!!

Nu ska jag ut och dra lite ohälsosamma bloss och snart ska jag sova!!

Natti Natti!

Hejkon Pejkon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback