..!?..

Idag är det måndag, igen känns det som. veckorna bara rullar på..
Cassandra blir ju redan 7 månader på söndag... Vitsi tiden går snabbt..
Idag har jag uträttat massa ärenden. Jag har varit och hämtat mitt recept till p-staven, lämnat in Cassandras dagispappren, varit på försäkringsbolaget och så har jag varti på banken och beställt ett nytt kort..
jag har hunnit gör mycket idag..

Ben har jobbat idag. Han var hemma vid fyra tiden.. Sen åkte vi till affärn och jag köpte kyckling och tzatziki, eller hur det nu stavas.. MUMS är allt jag kan säga... ^_^
Sedan har vi bara varit hemma och slappat...
Cassandra somnade precis. Hon har varit vaken en god stund innan hon somnade... Men nu ligger hon och sover gott i sin lilla säng...

Jag är ledig idag och imorgon.. Ska jobba onsdag och torsdag. Efter det jobbar jag inte förrän måndag kväll..
Jag jobbade igår. Guuud va folk det var.. hade en försäljning på över 1000?, och det var nästan BARA mat.. Så det är ganska bra för att vara en söndag.
Efter vi hade stängt gick jag och Ville, ena kocken, via Harrys och drack en öl. Sedan gick jag hem till mina älsklingar... :o)
Jobbat hela helgen har jag gjort, men de har varit skönt. Eftersom Ben varit ledig hela helgen så har han kunnat vara hemma med vår lilla prinsessa.. Så han får spendera lite qualitytime med henne... :o)

Den 31 maj ska jag spendera ett par antal timmar på Åbolands sjukhus.. Först ska jag till öronläkaren och efter det ska jag till gynekologen.. BLÄÄÄÄ!! Dom ska se om mina cellförändringar har försvunnit..
Öronläkaren är jag inte riktigt säkra på vad dom kommer hitta på. Först är det hörseltest iaf, sen ska jag till läkaren och hon får väl se vad dom ska göra åt mitt lilla stackars öra... aj aj aj aj..
 
Sedan den 5 juni ska jag och Ben åka och skriva på Cassandra vårdavtal hos hennes dagmamma.. Det ska bli skoj. Får träffa dagmamman och så, sen den 6/8 ska Cassandra börja hos sin dagmamma.. Blandade känslor inför det kan jag tillägga...

den 6 juni ska jag och sätta in på p-stav. den kostar 170?! billigt o bra, ja eller hur.. men det blir ju billigare i längde. Mina p-piller kostar ju nästan 70? för 6 månader.. Så det är ju bara räkna ut hur mycket man spara på att sätta in en p-stav... haha...



Neeej, nu tror jag att jag ska ta och gå och sova lite.. är såå trött...
Måste få min sömn ju.. :o)

Natti Natti

Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback