ESC...

Usch o fyyy... Vilken flopp det var igår kväll när ESC sändes... Sverige kom på 18:e plats och finland kom väl däromkring oxå. Så det betyder att båda länderna måste ju kvala till nästa år.. *suck*
Trodde nog det skulle gå bättre för Sverige, jag som höll på The Ark. Tycker ju att deras låt var såååå bra.. ^_^
Men jag somnade ju som sagt iaf.. Jag orkade se tills Sverige hade sjungit, sen somnade jag på soffan och vaknade när halv poängräkningen var över redan.. Såg att både Sverige och Finland låg dåligt till så då gick jag och la mej i sängen och sov sååå gott...

Cassandra vaknade redan kvart över fem imorse, nej nej nej lilla gumman, du ska fortsätta sova.. Så jag la henne bredvid mej och hon somnade faktiskt om, men sen vaknade hon vid halv sju och då väckte jag Ben och han tog över, han skulle ju jobba kl 8 imorse så han gick upp med henne...
Hon ligger och sover som bäst. Hon har sovit i en timme redan.. Hoppas hon sover lite till så man får lite tid vid datorn.. hihi..



Idag är det Morsdag här i Finland.. Fick en stoooor puss av Ben innan han gick och jobba.. Men sen när jag steg upp så såg jag att det låg en fiiin lapp på vardagsrumsbordet där det stod massa gulligt...
Tack älskling!

Ska se vad man hittar på för roligt med Cassandra idag...
Igår var vi ute ganska mycket..
Först gick vi till Gästhamnen med Sanna & kena, där köpte jag en Breezer och sedan gick jag och Cassandra till hotellet för att äta lite lunch. Jag åt en grillbiff med klyftpotatis och Cassandra åt en HEEEL burk med persika/banan. Sötisen min...
Sen gick vi upp till Sanna & kena och såg slutet på ishockey-matchen mellan Finland-Ryssland..
Finland vann på övertid.. Tackar! Så ikväll blir det final, Finland-Canada...
Ska bli kul och se hur det går.. ^_^


Det är såååå fint väder ute idag oxå! Ska nog gå ut en sväng me Cassandra idag, så hon oxå får njuta av vårsolen...


Nej nu orkar jag inte skriva mer....


Hejkon Pejkon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback