jaha jaa...

Idag är det lördag, igen! Jag tyckte precis det var lördag och jag jobbade. En vecka kan gå så snabbt nu för tiden. Imorgon blir ju Cassandra redan 7 månader. Usch va tiden går snabbt. Men på ett sätt är det bra ju, Cassandra blir ju större och större hela tiden. Snart kommer hon ju fylla 1 år. 1 helt år har gått sen.. Guud det går snabbt.. Lika bra att njuta av tiden nu medan man har tid med att vara hemma med Cassandra. För till hösten ska jag ju börja jobba och Cassandra ska börja hos sin dagmamma..


Idag ska jag ut och gå lite med Cassandra trots att det är lite mulet. Kommer det regn så är det ju bara sätta regnskyddet på vagnen.. Känner att jag måste ut och gå lite med henne.. Motion har aldrig skadat nån.. ^_^


Annars har det inte hänt så mycket. Dagarna går om varann känns det som..
Igår köpte jag iofs en ny väska. Kul att köpa nytt ibland..


Ska jobba igen på måndag kväll, o sen kanske på onsdagmorgon.. Måste se lite hur jag orkar...
Har kännt mig lite krasslig de senaste dagarna.. Mår lite illa och sover dåligt på nätterna. Undra varför?
Huvudvärk har jag haft lite till och från. Men den släpper ju alltid. Kanske det är dags att gå på massage snart igen. Det är ju säkert en månad sen jag masserades sist.. Skulle kanske hjälpa lite, speciellt nu när jag börjat jobba. Man får ju ganska ont i axlarna och ryggen när man bär massa tallrikar. Men jag se vad ekonomin tillåter...


Nu hinner jag inte skriva mer.. Ska underhålla Cassandra och sen ska vi ut!!

Ha en bra dag!
Hejkon pejkon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback