Jobbat idag.. :o)

Idag jobbade jag min första dag sen nyåret till 2006.. Så det var första gången jag jobba på 1½ år..
Jag jobbade på hotellet, i salen, där Ben oxå jobbar. Fast Ben jobbar ju i köket såklart.. ^_^
Det var riktigt roligt att jobba.. Var inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara.. Det flöt på riktigt lugnt o skönt. Jag jobbade ju lunch så det va ju inte mer att göra än att plcoka bort masa tallrikar, men det var riktigt kul.
Jobbade mellan 10-17. Så nu har man varit hemma i 1½ timme ungefär..
Camilla var barnvakt i 3 timmar ugnefär nu när Ben oxå skulle jobba idag. Han började kl 14 så Camilla var lite barnvakt åt Cassandra, och det hade gått riktigt utmärkt.. :o)


Cassandra ligger och tar en liten tupplur som bäst..
Hon fick lite smasksmask innan hon somna, det var hon ju värd.. Hon satt och titta så på mig och Camilla när vi satt och smaskade i oss munkar, så jag gav henne lite fruktpuré.. Och sen somnade hon bums.. ^_^


Valborg kom och gick den med...
Vi var ut till Attu, till Bens bror och hans fru. Det gick väl sådäääär...
Blev lite strid mellan mej och Ben, som vanligt så fort vi är nånstans..
Men man får se hur det går med den saken sen...
Antingen så fixar man det eller så gör man det inte...
Det får tiden visa sen...
Men men... Finns väl inte så mycket mer att säga om den saken egentligen...


Ska jobba på fredag och lördag igen, det ska bli kul. Ser fram emot det... ^_^


Nu ska ja gå och ta några ohälsosamma bloss och sen ska jag slänga mej framför tvn och bara slappa...
det är jag värd!!! :o)


Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback