Jobbat..

Idag har man jobbat, igen. Jobbade från 10-16... GUUUD mina ben värker lite mer kanske..
På Princess kunde man iaf sitta ner, här på hotellet så sitter man knappt, men de e väl bra det. man kanske gör lite mer jobb då iaf.. ^_^
Var ganska mycket folk och äta idag. Vi hade 2 grupper, en på 50 och en på 40. Så det blev lite spring. Men det är det som är så skönt med att jobba lunch på veckodagarna, det är lunchbuffé, så man plcokar bara bort allas tallrikar.. Det är ganska skönt!
Imorgon är det dock bara a la carte som gäller...
Det kommer en grupp kl 14, dom är 27 stycken...

Skärgårdstallrik
Oxnoisetter med gräddpotatis
kaffe och tårta
Skumppa med blåbärslikör
Rött och vitt vin
avec...

Ja det är det som som ska äta imorgon.. Tallriksservering! Det ska bli kul. va ju ett tag sen man höll på med det.. ^_^

men jag trivs så bra på hotellet, det är roligt att jobba där. Trevliga människor man jobbar med och allt..
Plus att min älskade Ben jobbar där med... :o)
Det är så skönt att komma hem efter jobbet och se Cassandra. Hon blir så glad när man kommer hem..
Idag attackra hon mig med pussar när vi kommit hem från affärn..
Gissa om man var kletig på kinderna efter det..
hon har lixom inte lärt sej att pussas ordentligt ännu. Hon lixom har en heelt öppen mun o så "slickar" hon lixom..
Ubermysigt är det, men man blir lite kladdig.. men vad gör man inte för sina barn... ^_^

Idag lagade vi mumsmums pastasallad här hemma till middag.. Mumsigt säger jag bara...
Cassandra fick smaka lite makroner, men hon slicka bara på det..
Sötisen vår... :o)


Badade trollet idag oxå, hon var lite smutsig...
Så nu är hon ren och fin igen..
Sen fick hon duscha med mej, det tyckte hon var JÄTTEKUL!!
Hon skrattade och hade sej. Sprattla som bara tusan.. Så jag var ju tvungen att hålla i henne riktigt ordentligt så jag inte skulle råka tappa henne...
Men bra gick det iaf..
Nu ligger hon och sover så sött i sin säng..
Jag ska oxå börja knata iväf och sussa kudde...
Är lite trött nämligen..
Ska ju jobba imorgon oxå, 11-17..
Nice!


Nu ska ja ut och röka och sen ska jag sova...

Natti Natti..

Hejkon Pejkon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback