Ledig idag...






Idag är jag ledig. Har jobbat nu 3 dagar i rad. Så det är ganska skönt att vara ledig en dag. men jag ska ju jobba imorgon igen. Men sen är jag ledig hela helgen!
Är ju ledig på morsdag, men min älskade jobbar då.. Så jag får se vad jag och cassandra hittar på.
Kanske går ut och äter nånstans. Om man orkar.. Borde vila upp mig lite ju... Så jag orkar jobba nästa vecka sen.
Men jag har för mej att jag bara jobbar 3 dagar nästa vecka, så jag är ju gansa mycket ledig..

I tisdags började jag jobba kl 7!!! Gissa om man var trött när klockan ringde 6 på morgonen..
Men dagen gick snabbt... Ganska skönt att jobba morgonturerna. Man hinner ta det ganska lugnt på morgonen o sen slutar man lagom efter lunchen.. :o)
Igår började jag 7:30... Va liiite piggare då eftersom Ben hade tagit natten. Cassandra hade ju bara vaknat 1 gång så det va ju skönt det...


Cassandra somnade precis. Hon ska ju ta sin eftermiddags lur nu. Hoppas o sover i minst 2 timmar, för sen somnar hon runt 7 tiden ikväll igen och sover gott sen...
Igår slockande hon redan kvart i sju. Stackarn va trött...
Men sen vakna hon första gången lite över 2 tror ja. Minns inte riktigt. Måste höra med Ben sen när han kommer hem från jobbet. Han kanske gav henne mat under kvällen, men hon åt ju ganska mycket på kvällen...


det känns konstigt att vara ledig nu.. När jag har jobbat så mycket, visst e de skönt att vara ledig, men man känner sej lite rastlös.. ^_^
men men, jag ska ju jobba imorgon...
Ben är ju ledig imorgon så han kommer va hemma med vår lilla prinsessa...
Jag stormtrivs på hotellet, det är bra folk man jobbar med... Så det kan inte bli bättre..
Har väl hyfsad bra lön med, 9.14? i timmen, plus alla tillägg.. Så pengar kommer det ju iaf...


Herregud tiden går sååå snabbt...
Cassandra är över 6 månader redan.. Jag och ben har varit ihop i över 1 år 8månader...
Tyckte det var precis som jag och ben fick veta att vi skulle ha barn..
Och nu är hon redan stooor...



Nu ska jag ta och stänga av xboxen, Cassandra har tittat lite på Madagaskar.. :o)
Hon verkade tycka den va rolig.. hih..
Sen kanske jag borde vila lite...


Hejkon Pejkon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback