Måndag, igen...

Jaaa, idag är det måndag igen. Har jobbat idag, IGEN.. :o) Började kl 10 och slutade kl 15. Så det var inte så många timmar, men det va roligt. Det var inte så många och äta lunch idag så man hade lite tråkigt, men med min älskling på plats kl 14 så blev sista timme rolig igen.. ^_^

Imorgon början man kl 7!! Jösses jag kommer se i kors när jag kommer till jobbet...
Det kommer 31 personer från Nordea 7:45 och ska dricka kaffe och äta lite smörgåsar.. Trevligt det juh.. Kaaaanske inte!!! Men men, vad gör man inte för sitt jobb.. hihi...
På onsdag börjar jag klockan 7:30...
Arbetsdagarna börjar bara tidigare och tidigare hela tiden.. Men sen början jag nästan kl 11 varje gång jag jobbar, skööönt det juh! :o)

Det är såå kul att ha börjat jobba igen, jag är mycket gladare nu. Det var kanske vad jag behövde. Har ju itne jobbat på 1½ år. Så det kanske var på tiden att jag började lite smått.. Jag tycker det är såå kul.
Det är så härligt att komma hem till Cassandra efter en arbetsdag, när hon attackerar mig med pussar så man blir alldeles kladdig om kinderna, men det får hon göra, det är ju min lilla bebis... :o)
Hon är bara för söööt...
Mamma älskar dej!
<3



Min älskling borde börja komma hem snart oxå, han har ju oxå jobbat idag. Men han jobbade kväll så han borde ha slutat halv 10, men han kommer när han kommer...
Älskar Ben mer än ord kan beskriva, är så glad över att jag ahr honom. Och att vi tillsammans har en underbar dotter! Skulle inte kunna leva utan honom. han är verkligen mitt allt.. Utan honom är jag inte hel... Han är det mest underbara som går i ett par skor..
Älskar dej baby!
<3



Jag borde ju snart gå och sova om jag ska orka upp imorgon. Annars kommer jag ju va riktigt sluuut när jag börjar så tidigt...
Nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och kasta mig i den mjuuuka sängen och sossa kudde... :P



Oj då! Jag glömde heeelt se på Ugly Betty nu ikväll, buhu, jag missa ett avsnitt... jag va ju så upptagen med att se på CSI ju.. hihi




Hejkon Pejkon!
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback