Sjukhus-dag..

Idag har jag tillbringat en sisådär 3-4 timmar på sjukhuset. Hade 2 läkarbesök på samma dag. Först skulle jag vara hos öronläkaren kl 10.30 och sedan skulle jag till gynekologen kl 12.30.. Jissa om man hade roligt.. Nää inte direkt..

Hos öronläkaren gick allt suuuperbra!!^hade utmärkt hörsel sa läkaren, fast jag själv tycker att jag har sämre hörsel på ena örat, men icke sa nicke, det hade jag inte.. ^_^
Känner mig lite stolt..
Och inte var det nåt med trumhinnan heller! Allt såg såå bra ut sa hon!
trevligt att höra, tycker lilla jag...

Eftersom jag va klar så snabbt hos öronläkaren så gick jag, Camilla och Cassandra på café och drack lite kaffe innan jag skulle vara tillbaka på sjukan. Gott med kaffe.. Cassandra sov som en lite gris i sin vagn trots allt oljud från trafiken.. Duktig min lilla tjejja!! :o)

Sedan va det bara trava tillbaka till sjukhuset och besöka Mr.Gynekolog.. Han är bra konstig kan jag tillägga, som en lite yr smurf eller nåt. Tycker nte om han, men han är ju den enda överläkaren inom gynekologi, usch säger jag bara.. BLÄÄÄ!!
Allt var bara bra med mej nu oxå.. Alla cellförändringar jag har haft var nästan borta.. Det fanns ytterst lite kvar.. typ nån milli bara, men han tog ett PAPA-prov som jag får svar på om 2 veckor.. Visar det PAPA-klass 2 så tar han bort det sista och sen är jag klar!! JIPPI!!
Så nu känns det ju lite bättre över att veta att dom är borta snart..
SKÖÖNT!!


Efter vi tillbringat så många sega men ack så "roliga" timmar på sjukhuset så bestämde vi oss för att gå in till Åbo city och shoppa lite..
 I like it!
Vi gick till Lindex och vi kom ju dit i perfekt tidpunkt, dom hade ju `Ta 3, betala för 2´..
Tackar säger man till det. Hittat massor med kläder till Cassandra som jag köpte.. 3 bodyn, ett linne, ett par byor och en jättesöt tröja!! Hon kommer vara såå fin i sommar!
6 plagg för BARA 28?, det är billigt gott folk!
Sen trixade vi iväg till Wiklunds, där jag köpte pappas fina Muminmuggar som jag var så snäll och hade lagt undan i tisdags när jag och Ben var i Åbo och shoppade...
51.60? för 4 stycken, inte så billigt, men det va ju pappas pengar.. Haha...
Efter det gott folk, jaa, då var vi ju utsvultna!
Gick till Rico och skulle äta.. Smartiga jag beställde kycklingwok med sweet and sour- sås.. Det var inte så gott faktiskt.. Åt inte mycket av det, men mätt blev jag.. Cassandra åt oxå lite, en HEEL burk med lite puré, musigt..

Vi kom väl hem vid fem tiden kanske.. Då gick Cassandra och la sej, hon var lite trött.. Jag tror att jag somnade lite med.. För jag vaknade kl 19.. Oj då.. Men det var skönt att sova lite, jag var ju oxå lite trött..


Nu kom min älskling hem från jobbet.. Han har jobbat lääänge idag...
från 8 imorse tills nu..
Duktig pojke!!


Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback