1 vecka och 1 dag kvar..

191645-94

Pappa&Cassandra



191645-93

Cassandra plaskar i vattnet..

191645-92

Kul att bada..







Jag är lite dåligt på att skriva nu för tiden. har så mycket annat att göra ju..
Jobbar ju heltid och sedan har vi lilla Cassandra och umgås med. Sedan vill man ju gärna umgås lite på tumis jag och Ben. Så jag skriver när jag har tid..
Som nu...

Ska jobba idag, 12-20. Sedan blir det bastu för hela slanten. Det ska bli såå skönt. Har inte badat bastu på evigheter känns det som. Men ikväll ska vi göra det.
Kanske Cassandra snuva försvinner lite..
Hon har ju gått och blivit lite snuvig. Hennes näsa rinner hela tiden.. Ser lite äckligt ut, men som mamma har man inget problem med det.. ^_^

Var själv sjuk tisdag och onsdag. Hade lite feber och ont i halsen. Så jag var hemma och kurera mig lite. Så igår jobbade jag och idag ska jag jobba, men sen är jag ledig lördag och söndag.. Skööönt...


I tisdags var hela familjen till Åbo och träffade en gammal arbetskompis. Åt lite gott och Cassandra fick lite mat i sig hon med. Fast det mesta låg på golvet till slut. Hon fick mos och köttbullar. Men hon var mest intresserad av gurkan och melonen..
Va hemma ganska sent men vad gör det..



Om 1 vecka och 1 dag fyller Cassandra ett år.. Tiden går såå snabbt.
Måste hinna städa, baka tårtor och fixa allt annat tills dess..
Men jag har ju tid... Öhm, inte direkt, men det måste ju göras..

På fredag kommer Kattis och Lukas hit. Det ska bli skoj! Har inte sett dom sen juli..
Dom ska sova hos oss en natt innan dom åker hem sen igen..
Så vi ska åka och hämta dom på fredag morgon..
Hon lovade mig att hon skulle hjälpa mig städa och baka smörgåstårta..
Hoppas hon gör det oxå, annars är jag lite illa ute...

Sen på lördagen ska vi ha kalas för familje, och på söndagen för kompisarna.. Mycket folk, hela helgen. Men vad gör man inte när sötnosen fyller 1 år!!



Nej nu hinner jag inte skiva mer, ska  ju jobba om 1 timme...


Hejsan Svejsan!




Lite bilder på Cassandra.. Gamla som nya...









Älskar dig gumman, mer än du kan ana..
Det är underligt att du kan glädja oss så mycket som du gör..
Mamma och pappa kommer alltid att älska dig!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken söt unge :)

Postat av: Cecilia

Cassandra liknar så mycket på sin pappa =)

2007-10-19 @ 13:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback