???





Det känns som liver är ett enda stort kaos för tillfället... Vet inte vad jag ska göra eller när jag ska göra saker och ting.. Måste riktigt stanna upp och tänka på saker och ting. Ska man eller ska man inte? är det värt det eller inte??
Jag verken ut eller in längre.. Vart man ska ta vägen, och vad man ska göra..
Det är jobbigt, men det måste göras något nu, annars blir det aldrig bra kan jag berätta...
Så nu känns det som om jag står vi ett vägskäl och försöker välja vilken väg jag ska gå..  Båda vägarna känns lockande, men vilken man ska ta sen vet man inte.. 
Oavsett vilken väg man tar så ångrar man det säkert förr eller senare.. 
Men nåt måste ju göras...

Överväger bra och dåliga saker, men det verkar finnas lika mycket av varje. Så det gör det inte lättare.. Skulle det vara mycket mer bättre saker så skulle saken vara jättelätt!
Men förtillfället så känns allt bara svart.. cassandra är mitt enda ljus just nu! Tur att hon är så liten att hon inte förstår saker ännu.. För då skulle det vara ännu värre...


Det finns så mycket saker i huvet som bara vill ut, men vet inte hur man ska få ut det.. Inget verkar hjälpa..
inte ens skrivandet verkar hjälpa..
Har flera miljoner i huvet som bara måste ut!!
Men dom får väl hållas i huvet en stund till, tills jag vet vad jag vill..


Det är såå svårt när man vet att man älskar nån så mycket.. Så mycket att man verkligen försöker hålla fast vid alla bra saker, men när det finns dåliga saker som oxå spelar så stor roll..



Nej, jag får inte ut nåt vettigt från mitt huvud, så jag kan lika gärna sluta skriva...


Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste tänka på Cassandras bästa...det är ändå bättre för henne, och för dig också att, föräldrarna iså fall lever skilt än att de är tillsammans och bara strider hela tiden. Det kommer att vara svårt och tufft i början, men efter en tid går det nog bra!!

2007-10-03 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback