I simhallen..

I måndags var vi till simhallen med Cassandra. Det tyckte hon var jättekul!
Vi tog brumbrum-bilen till Kaarina och där plaska vi omkring i barnpoolen med Cassandra..
Vi satt en stund i bubbelpoolen oxå, det tyckte Cassandra va mighty-roligt!!
Sen till affärn och sen hem och laga mat...

Och sen tyckte jag att det skulle va kul att jag och Cassandra skulle bada lite igår så vi tog bussen till simhallen.
Vi bytte om och sedan gick vi för att plaska..
Vi satt en stund i barnpoolen, men sen tyckte jag att vi skulle förflytta oss till den större poolen..
Cassandra klamra sig fast vid mig till att börja med, men sedan tyckte hon det var kul när jag simmade lite med henne..
Vi var säkert en timme i simhallen. Sen var det dags att duscha och byta om..
Vi kom hem 18 tiden kanske..
Trollungen var så trött så hon åt lite gröt och sedan somnade hon, klockan var bara 19 när hon somnade men hon sov hela natten sen... Vår lilla Sessa var ju trött efter en tur till simhallen...


191645-142

Pappa och Cassandra plaskar i barnpoolen..

191645-141

Kul att simma tycker vår lilla bebis...
191645-140

"Se mamma, jag simmar.. Nästan.."



Annars har det inte hänt så mycket.. Jobbar igen, efter att ha varit ledig i fem dagar..
Vet redan hur jag jobbar jul och nyår...
Jag är ledig julafton, sen har jag morgontur på juldagen...
nyårsafton jobbar jag natt. Men det gör inget, eftersom vi ska ju ändå inte festa, vi har ju Cassandra att mysa med här hemma. Men pappa Ben får vara ensam hemma med Cassandra på nyårsafton! :o)
Dom kommer säkert ha det jättemysigt...


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag börja väcka Cassandra så hon inte sover bort hela kvällen...


Hejsan Svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback