Snart dags...


Usch va tidigt jag är vaken. Klockan är ju inte ens åtta..
Cassandra ligger och sover ännu, men här sitter jag och dricker kaffe.. Lika bra att gå upp och unna sig en kopp kaffe i lugn och ro innan trollet vaknar..
Börjar jobba kl 12 idag. Så jag har ett par timmar på mig juh. Ska lämna Cassandra kl 10 hos dagmamman och sen ska jag komma hem och slappa lite till innan jag ska traska iväg till jobbet...



På fredag morgon kommer Kattis och Lukas hit!! Guud va jag ser fram emot det..
Vi ska ut och äta på fredagen och kanske bada lite bastu.. Sen är det ju kalas dags på lördagen..
Ben ska åka och hämta Kattos från hamnen på fredag morgon.. Stackarn måste stiga upp tidigt för att åka och hämta henne... Men han kan sova sen när han kommer hem igen..



Igår var jag och beställde Cassandras tårta. Det blir en Nalle Puh tårta ist för en mumintårta.. Kostar 48?, men vi hinner inte baka nån egen tårta. Så vi beställer den ist..
Sen ska jag och Kattis baka en smörgåstårta på´fredagen... det ska bli kul, vet inte vad jag ska ha i den men det ser jag sen...


Annars knatar dagar på i sin vanliga takt.. Va till åbo i lördags och köpte Cassandra present. Hon fick öppna den redan då.. Jag vet, det var en vecka tills hennes födelsedag, men hon va tvungen att öppna den. För sen på lördagen så får hon så mycket annat, så hon glömmer ju bort vår present..
Vi köpten en bil till henne som hon både kan sitta på och gå bakom. Hon ÄLSKAR den verkligen.. Ska försöka lägga in lite bilder på den sen oxå...
När Cassandra leker med bilen så hör man bara: Brrrbrrrbrrrrbrrrbrrr

Sötisen vår fyller snart...


Nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta på att mitt barn ska vakna...


Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback