Dagarna går vidare...

Nu som bäst sitter jag här vi datorn, som kanske märks.. Måste passa på att skriva medan Cassandra är upptagen av att dansa kring vardagsrumsbordet.. ^_^

Det var ett par dagar sen man skrev märket jag, eller rättare sagt Ben frågar hela tiden om jag skrivit nåt nytt i bloggen. Så jag måste väl uppdatera lite dåå. Så min älskling har nåt att läsa när han sitter här vid datorn sent om nätterna när alla andra ligger och sover.. Vad han sen gör vi datorn vet man inte, but who cares!?

Det har egentligen inte hänt så mycket nytt.. Jag jobbar som vanligt, kommer hem, går och lägger mig och jobbar lite till.. men det är ganska roligt att jobba! Trivs jätte bra med mitt nya jobb...
Annars är det ingen vits att jobba, om man inte trivs...

Idag har jag haft morgontur..
Gick upp 5:30 för att jag skulle hinna duscha innan jag skulle börja traska iväg till jobbet...
Visst är man gaanska seg när klockan ringer på morgonen,
men efter en varm dusch och 2 koppar kaffe så är man ganska pigg..
Så då är det bara skönt att vandra till jobbet...
Och det tar ju faktiskt inte så lång tid att gå till jobbet...  Kanske 10-15 minuter..
Beror på hur snabbt jag går.. Ibland tar det längre tid och ibland går det jättesnabbt...


På söndag är det som sagt personalfest på hotellet... men jag ska inte gå, jag ska va hemma med Cassandra.
Lika bra det säkert.. Annars kan jag inte koppla av och njuta på festen..
Lika bra att va hemma och umgås med Cassandra.. Nu medan jag är ledig 4 dagar sen under helgen..

Ja det e sant! Jag är ledig 4 dagar, fredag, lördag, söndag och måndag. Sen ska jag jobba kl 13:20-21:20 på tisdag.. Härligt!!


Snart är september slut oxå... Guud va månderna går snabbt nuuu... Det var ju precis som september började juu.. Och nu är den snart slut..
Imorgon är det 1 månad kvar tills Cassandra fyller 1 år.. Då är det kalasdags sen den 27/10.. ett stoooort kalas för vårt älskade troll.. 
Jag vet redan vad hon får av min pappa och dom.
Hon ska få mamut-stolar från IKEA.. hihi.. Dom är bara fööör söta...






Nej nu måste jag sluta innan Cassandra har tagit sönder hela lägenheten!!!

Hejkon Pejkon!

Kommentarer
Postat av: Missankre

lycka till med allt,
jag hade spexfoto ida:p bilder kommer
vi hade 80tal som tema :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback