Läkarbesök idag dåå..

Idag har jag varit hos läkaren..
 Dom tror det kanske är så att jag inte "tål" min p-stav jag satte in den 6 juni i år..
För jag har konstant huvudvärk, massor med blåmärken på benen som kommer mitt i allt, klåda på hela kroppen och sen har jag fruktansvärt ont där dom satte in pstaven ibland oxå..
Men jag ska gå och ta leverprov på tisdag, för att dom kan utesluta att jag inte har nån leversjukdom som gör så det kliar så fruktansvärt på kroppen..
Men men... Man får se vad det är för nåt sen dåå..



Idag har jag varit ledig..
Det har varit en skön ledig dag man haft..
Vaknade havl 9 imorse av att Cassandra står upp i sin säng och joddlar för sig själv.
Jag stiger upp och Cassandra börja vinka..
Sååå gulligt.. ^_^
Så jag och Cassandra steg upp och tittade på lite tv..
Satte på VH1 och Cassandra stog och diggade till musiken..
Såg hur komiskt ut som helst..
Sötisen vår är bara föör söööt...
<3 Mama Loves You! <3


Den 30:e den här månaden är det ju personalfest, för oss som jobbat/jobbar på hotellet.
Vet inte vart vi ska, men nånstans ska vi vara iaf.
jag ser fram emot!
bara vi har barnvakt åt Cassandra så kan både jag och ben gå..
Annars måste väl JAG va hemma med henne och det vill jag inte..
För då kommer min lilla paranoida Cicci fram igen om Ben åker iväg ensam utan mig..
och det vill jag verkligen inte.. För jag vet att vi kommer bara börja bråka dåå..
Men vi får se och hoppas på att nån kan vara barnvakt åt Cassandra..
Kanske farmor och Farfar ställer upp och orkar ha henne en hel natt,
inte för att Cassandra är jobbig på natten..
När hon väl somnat så sover hon sen hela natten..!!
Det är sååå skönt ska jag berätta för er, när hon äntligen sover hela nätter..
Lite lyx faktiskt..

Men som sagt, om man skaffar barn så vet man att man kan tacka nattsömnen hej då för ett bra tag framöver..
Dörfär blir jag så arg på sånna som verklgien försöker få sin 3-4 månaders barn att sova hela nätter och blir helt frustrerade över att dom INTE sover utan måste äta på natten!
HALLÅ!! Ett så litet barn SKA ha mat på natten.. Okej vissa barn sover hela nätter redan då, men det är konstigt tycker jag.. Ett barn borde ju äta på natten..
jag har ALDRIG tyckt att det har varit jobbigt att Cassandra vaknat på nätterna..
Nej nu kom jag ju lite av mig här, det var ju inte riktigt det jag skulle skriva om.. ^_^
Bara för att klaga lixom..
haha..


Imorn ska jag och jobba, det ska bli kul..
Jobbar nu 4 dagar i streck och sen är jag ledig en dag till och så jobbar jag 5 dagar i streck sen..
Roligt med jobb.. ^_^


Nu sitter jag och saknar Ben oxå, han är och jobbar som bäst..
Det e sjukt hur mycket man kan sakna någon egentligen..
Fast jag ser honom varje dag så saknar jag alltid honom när han är borta igen..
Oavsett om han bara är och jobbar..
Jag antar att det är så när man verkligen älskar någon..
<3 <3 <3 <3 <3


Nej nu måste jag börja underhålla Cassandra, annars har vi inget hem kvar snart!!


Hejkon Pejkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback