?? lalalalal ??

Idag är det tisdag och jag är ledig.. Sköööönt!!
Var ledig igår oxå..
Men jag jobbade vääldigt mycket under helgen..
På lördagen jobbade jag mellan 7-20 och sedan på söndagen mellan 12-20..
Så man var gaaanska trött kan jag berätta..
Så nu är det skönt att vara lite ledig och vara hemma med Cassandra...

Annars så trivs jag jättebra på jobbet..
Tycker det är såå mycket mer givande att jobba där än på hotellet..
Det känns som man gör lite mer nytta lixom..
Det är svårt att förklara..

Idag fick jag min sista lön från hotellet..
1200euro..
Tackar..
Den här månaden kommer jag och Ben ha ganska mycket pengar..
för vi båda får fulla löner från hotellet och sen i slutet av månaden får jag lön från malmkulla..
Så det blir att spara en hel del.. :o)


Cassandra växer och blir stor.
Hon ställer sig upp mot allt, går längs möbler..
Hon klappar händer och gör massa andra skojiga saker..
Vår Prinsessa börjar bli stor ju..
det är ju bara 1½ månad kvar tills hon fyller 1 år.. ^_^
Vi ska ha kalas..
min kära pappa kommer troligtvis, min kära bror.
Och kanske mina 2 systrar..
Angelica, minsta systern vet jag inte ännu..
Men man får se vilka som kommer..
Det ska bli skoj!!!



På torsdag har jag och ben varit ihop i 2 år!
Guud va tinde går snabbt..
Man har hunnit med en hel del på 2 år.. ^_^
Vi får es vad man hittar på..
Kanske man gör nåt kul tillsammans.. Man vet aldrig..
det återstår o se.. hiihii...


Nu orkar ja inte skriva mer, eftersom jag vet inte vad jag ska skriva..

Hejkon Pejkon!


Kommentarer
Postat av: Missankre

hejsan gumman
förlåt inte hunnit svara på alla kommenatrer. hur är det mig dig? med mig är det bra, du undrade vad jag studerar och jag går sam linjen, riktigt kul tycker jag.
pussar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback