Ledig i 4 dagar! ^_^

Nu är jag äntligen ledig i 4 dagar!! Det ska va såå skönt att va ledig...
Lite synd att Ben jobbar som bäst och imorgon jobbar han hela dagen. Men sen är han ledig söndag, måndag och tisdag.. Så det ska vara jätteskönt att få spendera lite tid med honom...

Men han ska ju på den där *CENSUR* personalfesten.. Jag har valt att va hemma med Cassandra eftersom jag är envis och andra oxå är lite envisa. Så jag valde att stanna hemma så jag vet att Cassandra har det bra och sover bra.. Jag skulle inte kunna njuta av att vara borta hela natten om jag inte vet att hon har det bra och faktiskt sover..
Så nu har jag bestämt att jag ska va hemma med gullungen...
Visst skulle det va jättekul att åka med på festen, men vad ska jag göra??
Jag har sagt hur jag vill ha det och eftersom det inte verkar "passa" så då är det enkelt, jag stannar hemma..
Visst kommer jag säkert vara arg på Ben, vet faktiskt inte varför, men det känns bara så fel.. Jaa, jag kan inte riktigt berätta.. Det är invecklat!!
Jag vet att jag kommer var skitförbannad när han ska åka på söndag, jag kännder mig redan nu lite irriterad, men det får va!!
PUNKT SLUT!



Ja iaf....
Idag fick jag min första lön från Pargas Stad, 1531euro för att vara exakt!!
Det är mycket bra det..
Jag betalde massor med räkningar och efter dom var betalda hade jag ändå över 900euro kvar..
Det känns riktigt bra...
Så vi var och shoppa lite idag..
Köpte en overall till Cassandra, ett par vantar, en brödkavel i marmor ( som jag säkert kommer ta sönder), och lite annat smått och gått...


Jag är redan nu riktigt trött, men jag ska försöka hålla mig vaken tills Ben kommer hem, men jag får se vad jag gör.. Är jag väldigt trött så får jag väl gå och sova.. haha..

Nej nu orkar ja inte skriva mer..


Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback