STOOORstädat.. :o)

Nu har jag varit sååå duktig! Jag har storstädat heeela lägenheten, jaa förutom sovrummet då..
Det ska jag och Ben ta tillsammans sen.. Det e så mycket skräp där inne så man måste nästan ha en snöskyffel för att komma in.. 
Nej jag skojja bara!! Men det e roligare och lättare att va två stycken när man städar sovrummet tycker lilla jag..
Jag har dammat allt, plockat undan allt skräp, sorterat papper o tidningar, dammsugit och skurat golvet TVÅ gånger!!
Ena gången med ganska mycket skurmedel och andra gången med bara vatten så att inte allt skurmedel fastar i golvet.. jag vet det e onödigt, men men, jag gjorde det den här gången iaf...


Idag var jag hos läkaren och dom tog 2 rör blod av mig.. Det sk leverprovet.. aj aj aj.. Så nu har jag lite ont i armen, men det gör inte så mycket.. Får provsvaren på torsdag kväll eller senast på måndag morgon. Så då får man veta vad man har för fel.. Förutom att man är knäpp då, för det vet jag ju redan.. ^_^

Nu har jag jobbat 4 dagar och är som sagt ledig idag. Sen jobbar jag 5 dagar i streck och är ledig en dag efter det.. Roligt, men ganska tufft ibland, men jag orkar..


Imorrn ska Cassandra till doktorn igen.. :o(
På en återkontroll, eftersom hon hade en öroninfektion i vänster öra för ett tag sen.. Jag ser inte fram emot de, eftersom man måste hålla fast Cassandra riktigt ordentligt, sen skriker hon och gråter.. Mitt hjärta brister bara jag tänker på det.. snyft...
Men måste man så måste man, inget mer med det.. Hon måste ju bli frisk... :o)
Men hennes infektion har nog redan gått över tror jag, eftersom hon verkar inte ha ont i örat...
Men bättre att va på den säkra sidan...


Nu borde jag egentligen lägga mig och vila en stund innan jag ska hämta Cassandra hos dagmamman.. Ska hämra henne kl 16.. men tror jag kanske går lite tidigare... Jag saknar ju mitt lilla troll.. ^_^


Hejkon Pejkon!

Kommentarer
Postat av: Missankre

hejsan gumman
hur är det? hur gamal är Cassandra nu? nyfiken, nå nya bilder att få se?
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback