Torsdag idag, igen...

Idag är det torsdag dåå, jobbar mellan 7-15.. Lite tråkigt, men man måste ju... Igår hade jag kväll, så Cassandra hade somnat innan jag ens hade kommit hem. Och hon sov medan jag gick imorse, så när min älskade Ben och Cassandra kom och hämta mig från jobbet idag så var det en mycket glad mamma Cicci som hälsade på Cassandra.. :o)


Vi flyttade Cassandras säng igår oxå.. Kanske ska ta det från början, haha...

Vi bor i en tvåa på 61km2.. Och sovrummet är väldigt stort, det är delat i 2 med hjälp av en stor garderob..

Så igår bestämde vi oss för att flytta Cassandras säng till "hennes egen" lilla del av sovrummet..

Hon hade somnat bra där och allt. Men sen när jag kom hem från jobbet och skulle gå och lägga mig, jaa, då kändes de sååååå konstigt att ha henne såå "långt" bort från vår säng. Hon har ju annars haft sin säng bredvid våran...

Men hon hade sovit bra där.. Vaknat kl 5, då jag oxå vaknade faktiskt, skulle väcka Ben, men han var inte sängen. Jag gick ut i vardagsrummet och där låg han och sov på soffan. Min älskling hade somnat på soffan, och han sov bra där med måste jag erkänna.. Så jag väckte honom och han kom in och gav Cassandra sin välling och sen kom han och la sig..

Sen gick jag upp 5:50, för att göra mig färdigt för jobbet...


Idag har vi, eller rättare sagt JAG lagat jättegod mat! Vi lagade svamprisotto med baconlindad kyckling.. MUMS e de enda jag kan säga... Smaskigt!!!

 Så nu sitter jag här och väntar på att mkin svägerska ska komma och hälsa på.. :o) Det var ett bra tag sen hon var här.. Det ska bli kul borde kanske koka lite kaffe..



Fick mina provsvar idag, från leverproven..
Allt var bra, men det var ett värde, kommer inte ihåg vad det hette, som egentligen ska vara 15, men mitt var bara 14.. Vet inte vad det beror på, men jag ska prata med läkaren som skickade remissen till labben..
Ska ringa honom den 4.10 kl 17:00.. :o)

Jag orkar inte skriva mer nu.. Ska underhålla Cassandra lite och koka lite kaffe...


Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Missankre

den hemsidan ska jag tittat till
oj avd stor hon har blivit :)
vad kul det måste vara.
jag vet inte men förr var jag verkligen så att jag inte alls kunde tänka mig barn
men de börjar ändras nu :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback