Böcker jag bara måste rekommendera!!

Jag håller precis på att läsa sista boken av Stieg Larssons Millenium-serie!! Kan tillägga att dom böckerna är bara ett måste att läsa om man orkar läsa böcker, för dom är ganska tjocka!
Det var första gången i hela mitt lilla liv som jag läst en kriminalroman, och jag blev besatt av böckerna!
Första boken tog mig kanske 6 dagar att läsa, men andra boken läste jag ut på mindre än 2 dygn!
Håller nu på att läsa sista delen.. Det är tyvärr den längsta, över 700 sidor, men jag orkar!!
Dom är bara ett måste att läsa!! Jag kan varmt rekommendera dom!!
Man kan inte lägga ifrån sig boken när man väl börjat läsa! Mycket mycket bra bok!!!



Ben åkte och jobba för en stund sen. Så det är bara jag och Cassandra hemma nu. Men vårt lilla troll ligger och vilar nu som bäst. Hon var lite grinig så hon fick gå och vila en liten stund. Men senast halv fem kommer jag väcka henne. För annars somnar hon för sent ikväll.

Har jobbat idag, igen.. Allt går bara bra på jobbet. Väntar bara på att chefen ska komma tillbaka så jag kan disskutera min semester med henne. Har ju önskat 2 veckor i sommar, och ska höra med henne om det är möjligt att jag kan få ha den då när jag har önskat den. För vi hade tänkt att vi skulle flyga till min kära far och hälsa på lite... Hoppas det är möjligt!!

När Cassandra har vaknat tror jag att vi ska ta och gå ut en sväng, för det är sååå härligt väder ute. Solen skiner och himlen är blåå! Jippi!!
Våren kanske äntligen är på väg! ^_^


Vi tänkte åka till simhallen med Cassandra på torsdag. Det var ett tag sen vi var där. Så vi ska passa på att åka dit och plaska lite tillsammans! ^_^



Nu ska jag ta och lägga mig och läsa min bok lite medan Cassandra vilar..


Han en riktigt underbar vårdag allesammans!!


<3 Och Poppisch, Jag älskar dig av hela mitt hjärta!! <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

Gud vad duktig du är som läser sånna tjocka böcker... Det klarar inte jag. jag måste läsa små pockets som tar slut fort...:)
kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback